1776233_282-1-470.jpg

 

آینه جم/ سینما اعتماد نوشت: عبدالله سهرابی، دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازگشت معین خواننده هستند و توضیح داد هیچ کسی به یک ایرانی نمی تواند بگوید به ایران نیا، کسی ممنوع الورود نیست.
او به خراسان گفت: «در رابطه با معین  با توجه به این که نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد به موضوع نگاه جذب حداکثری است در حال تدارک و برنامه ریزی این موضوع با نهادهای مختلف هستیم و اخبار خوبی در پیش است. هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.»
بحث بازگشت معین خواننده به ایران پس از جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه 20 دی ماه محمدمهدی اسماعیلی (وزیر ارشاد) در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت هنرمندانی مانند نصرالله معین نجف‌آبادی، گفت:«حضور ایشان در ایران هیچ مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام می‌شود. هر کاری درباره هر فردی انجام شود، طبق قانون انجام می‌شود. اجازه فعالیت قدم بعدی است اما حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد.»
البته این موضوع بازگشت معین یک بار دیگر هم در دوران احمدی نژاد مطرح شد که به گفته بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) در لحظه آخر یک تلفن به معین زده شد و همه چیز کنسل شد چون به معین گفته بودند: «از پای هواپیما مستقیم می‌روی اوین»!
[کد خبر:AJ44860]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب