00000000010ig.jpg

 

آینه جم -شرکت‌های مستقر در شهرستان همین اخیراً هم که اقدام به جذب نیرو کرده‌اند؛ نه تنها از خارج از شهرستان، که از خارج استان و آشناهای خود نفر آورده‌اند و توجه ای به جوانان شهرستان ندارند.
به گزارش آینه جم؛حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در نشست استاندار با تشکلات مردمی گفت : شرکت‌های مستقر در شهرستان همین اخیراً هم که اقدام به جذب نیرو کرده‌اند؛ نه تنها از خارج از شهرستان، که از خارج استان و آشناهای خود نفر آورده‌اند و توجه ای به جوانان شهرستان ندارند: 
مسئولیت‌های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلاً نامشخص است. در این جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی اعتبارات فرهنگی و آموزشی اولویت دارد و باید مشخص و روشن باشد اما صنایع بویژه در شهرستان یا مشارکت فرهنگی ندارند یا اگر داشته باشند سلیقه‌ای است و هدفمند نیست البته این هم ادعاهای خودشون هست  که ما در جریان نیستیم.
تشکل‌های مردمی درست است با تکیه بر مردم است اما باید برای رسیدن به اهدافشان که رفع مشکلات جامعه است پشتیبانی و همراهی شوند. 
متأسفانه شرکت‌های مستقر در شهرستان همین اخیراً هم که اقدام به جذب نیرو کرده‌اند؛ نه تنها از خارج از شهرستان، که از خارج استان و آشناهای خود نفر آورده‌اند و توجه ای به جوانان شهرستان ندارند. 
فرماندار و مسئولان ورود جدی کنند که ابتدا از شهرستان، سپس منطقه، بعد استان و در نهایت از سایر نقاط کشور نیرو جذب شود.
چرا فرودگاه جم راه‌اندازی نمی‌شود، هیچ منعی هم از نظر سازمان هواپیمایی وجود ندارد، انتظار مردم را با پیگیری مطلوب و مؤثر برآورده کنید، مردم منتظر پاسخ و نتیجه هستند.
 
* آواي بوشهر
[کد خبر:AJ45506]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب