0000000001WA0007.jpg

آینه جم-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، از تلاش‌های ایشان برای احیاء، توسعه و حفاظت از جنگل‌های حرا شهرستان کنگان تقدیر کرد.
به گزارش آینه جم  به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی سبلان، عبدالرحمن مرادزاده با اهدای لوح تقدیر به مهندس رضا کریمی از تلاش‌های ایشان در راستای صیانت از جنگل‌های حرا شهرستان کنگان به عنوان نمادی از شکوه و زیبایی طبیعت ایران اسلامی تقدیر کرد.
در متن این پیام تقدیر آمده است:
«حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، وظیفه‌ای همگانی و میراثی گرانبها برای نسل حاضر و آیندگان است. بدون شک، تلاش‌های ارزشمند شرکت پتروشیمی سبلان در زمینه احیاء، توسعه و حفاظت از جنگل‌های حرا شهرستان کنگان ، گواه تعهد و دغدغه‌مندی این شرکت در قبال این میراث ارزشمند است و سهمی بسزا در حفظ و تداوم حیات و پویایی محیط زیسترا فراهم خواهد ساخت. بدینوسیله، از تلاش‌ها و خدمات بی‌و‌قفه جنابعالی و مجموعه کارکنان محترم شرکت پتروشیمی سبلان در جهت احیاء و توسعه جنگل‌های حرا که نمادی از زیبایی و شکوه طبیعت ایران اسلامی هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه لطف و توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از این میراث گرانبها، موفق و موید باشید.»
گفتنی است پتروشیمی سبلان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و صیانت از محیط زیست بی‌نظیر شهرستان کنگان تاکنون بیش ۵ هزار نهال حرا در سواحل این شهرستان کاشته است.
[کد خبر:AJ45486]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب