000000001000y6y.jpeg

 

آینه جم-غرفه پتروشیمی جم در دومین روز از نمایشگاه چاینا پلاس ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان شرکت‌های بزرگی از گوشه و کنار دنیا بود.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ کارشناسان و مدیران فنی و فروش پتروشیمی جم که در نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین (Chinaplas) به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا حضور دارند در روز دوم این رویداد میزبان شرکت USTAB بودند. شایان ذکر است این شرکت در حال حاضر یکی از تامین‌کنندگان مواد افزودنی پلیمرهای تولیدی جم می‌باشد که در این نشست صمیمانه در خصوص رفع برخی اشکالات و موانع موجود و همچنین اصلاح قیمت‌گذاری‌ها مذاکراتی صورت گرفت.

همچنین جلسات مفید و فشرده‌ای با شرکت ساینوپک Sinopec چین در خصوص تامین کاتالیست‌های جم کما فی السابق و خرید اتیلن از جم تشکیل شد که در نتیجه مقرر شد طی برگزاری جلسات ماهانه همکاران فنی و متخصص پتروشیمی جم با این شرکت از طریق همکاری دوجانبه، تعاملات مثبت افزایش یافته تا به راه‌حل‌های مشترکی دست یابند.

در ادامه‌ی جلسات روز اول نمایشگاه، با تعدادی از شرکت‌های چینی از جمله ساینوپک در خصوص موارد و مشکلات تامین کاتالیست‌های واحد PE و تامین کاتالیست باکیفیت‌تر بدون محدودیت، تامین قطعات، ادامه همکاری و همچنین تامین مواد شیمیایی از شرکت‌های ایرانی با شرکای چینی مذاکره صورت گرفت.

در روز دوم نمایشگاه تیم بازاریابی و فروش پتروشیمی جم فعال‌تر از روز اول نمایشگاه با مشتریان فعال پلیمری در بازار چین جلسات متوالی با مشتریان برزیلی برای خرید سبد محصولات BL3، ex5 و... برای فروش با تناژ بالا در بازارهای برزیل داشتند و همچنین ‌جلسات مثبتی نیز با مشتریان وفادار جم در مورد افزایش صادرات محصولات بوتادین و بوتن1 به چین، روسیه و CIS تشکیل شد.

شایان ذکر است در طول برگزاری نمایشگاه مشتریانی از شرق آسیا و کشورهای استرالیا، الجزایر، فیلیپین، مالزی، ویتنام و اندونزی برای خرید محصولات شیمیايی و پلیمری و همچنین شرکت‌هایی از ترکیه، روسیه و تایوان برای خرید بوتن1، و مشتریانی از آمریکای جنوبی، چون مکزیک، پرو و شیلی و مناطق مختلف دیگر علاقمند به همکاری با پتروشیمی جم بودند که مشتاقانه در غرفه این شرکت حضور یافته و مذاکرات مثبتی انجام شد.

از نکات مثبت این نمایشگاه می‌توان گفت مشتریان جم تقریباً از گوشه و کنار دنیا جهت همکاری و تعامل اعلام آمادگی کردند.

همچنین علاوه بر مشتریان ثابت و وفادار جم از کشور چین و مناطق مختلف، مشتریانی از بازارهای دیگر مانند هند، علاقمند به تعامل و خرید محصولات پتروشیمی جم بوده و از غرفه این شرکت در نمایشگاه چین بازدید کردند. شرکت‌های هندی برای فعالیت در بازار آفریقا درخواست همکاری کردند که باید برای فروش محصولات در بازار آفریقا و نفوذ در بازارهای جدید برنامه‌ریزی شود.

در روز دوم نمایشگاه تیم کارشناسی و تخصصی پتروشیمی جم حاضر در چاینا پلاس ۲۰۲۴ ضمن بازدید از سالن‌های نمایشگاه، برای تامین مستربچ موردنیاز مجتمع با چندین شرکت سازنده وارد مذاکره شدند.

سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین (چاینا پلاس 2024) در شهر شانگهای چین از 23 تا 26 اپریل سال 2024 (مصادف با 04 تا 07 اردیبهشت 1403) در حال برگزاری است.

[کد خبر:AJ45505]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب