00000001000001fdf.jpeg

 

آینه جم-شرکت پتروشیمی جم در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین از 23 تا 26 اپریل سال 2024 (04 تا 07 اردیبهشت 1403) حضور یافت.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین پیشروترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه تجاری در جهان است که با بیش از 40 سال سابقه تبدیل به یک  نمایشگاه کلیدی و پلت فرم تجاری مهم برای این صنایع تبدیل شده است.
این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا  به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
غرفه پتروشیمی جم در روز اول این نمایشگاه با جلسات پی در پی میزبان مشتریان وفادار و شرکت های خارجی از قاره های مختلف جهان، از جمله کشورهای ویتنام- اسپانیا – مکزیک – مالزی -کوبا- فیلیپین – افریقا و... بود که در این جلسات مذاکراتی مبتنی بر افزایش همکاری های دوجانبه، فروش محصولات پلیمری و شیمیایی در بازارهای جهانی و همچنین رفع موانع و گلوگاها بحث ها و مذاکرات فشرده‌ای شد.
شایان ذکر است کارشناسان و متخصصان جم با برنامه ریزی های دقیق و مدون با دعوت از مشتریان وفادار در این جلسات در خصوص موضوعات مختلف از جمله تامین‌کننده‌های مواد افزودنی پلیمری و شیمیایی، کاتالیست‌ها، ادتیو و جاذب مذاکراتی شد که در این میان اکثراً شرکت های چینی، هندی و اسپانیایی آمادگی خود را در خصوص همکاری دوجانبه اعلام داشتند.
گفتنی است این نمایشگاه به عنوان یک رویداد کلیدی و راهبردی در سطح جهان فرصتی است برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین‌المللی مطرح و معتبر دنیا و راه یافتن در بازارهای جهانی و همچنین رقابت با رقبای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و داد و ستد و رصد وضعیت رقبا می‌باشد.
در اين رويداد بزرگ علاوه بر پتروشیمی جم و شرکت‌های زيرمجموعه، پتروشیمی‌های امیرکبیر، مارون، باختر، هلدينگ خلیج فارس، آريا ساسول و شرکت های پارسام پلاست و پارسا پلیمر شريف در کنار شرکت های سابیک SABIC و بروج  Borouge عربستان، باسف BASF آلمان، لیوندل بازلLyondell Basell ، ساينوپک Sinopec حضور دارند.
لازم به ذکر است چین همواره بزرگترين مقصد صادراتی پتروشیمی جم بوده و سالیانه حدود 200 هزار تن از محصولات پلیمری پتروشیمی جم حدود 50 درصد و حدود 75 هزار تن از محصولات شیمیايی حدود 100 درصد به بازار اين کشور صادر می‌گردد. شايان ذکر است جم از سال 1396 تاکنون، مجموعاٌ حدود 2 میلیون تن محصول به کشور چین صادرات داشته است.
چاینا پلاس هر ساله در محوطه‌ای با مساحتی بیش از 250 هزار متر مربع میزبان بیش از 3300 شرکت‌کننده از حدود 40 کشور و با استقبال بیش از 180 هزار بازدیدکننده از 130 کشور دنیا در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌گردد.
در این دوره پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت 170 متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان حضور پر قدرت خود را در جوامع بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.
[کد خبر:AJ45488]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب