آینه جم: نطق اخیر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نکته قابل تاملی داشت.
به کزارش آینه جم؛ وی در نشست خبری اش قبل از ثبت نام در انتخابات مجلس دوازدهم، یکی از دستاوردهایش را پاسخگو کردن نفت به استان بوشهر دانست.
براساس خبر منتشر شده در سایت اطلاع رسانی رضایی، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پاسخگو کردن نفت به مردم استان بوشهر و دشتستان را یک آورده بزرگ و نتیجه پیگیری‌های مستمر دانست و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد سهمیه ۱۰۰ درصدی نیروهای بومی در آخرین استخدامی پارس جنوبی هستیم.
اما رضایی در نطق اخیرش در مجلس، گفته: صنعت تخریب‌گر و اشغال‌گر نفت به مردم مستضعف ما پاسخگو نیست.
رضایی با اعلام اینکه مردم استان بوشهر از صنایع نفتی در استان شاکی هستند، تصریح کرد: آخرین اقدام غیرصادقانه آن‌ها محروم کردن جوانان بومی از جذب در مجتمع گازی پارس جنوبی است.
نماینده دشتستان به درستی این انتقادات را مطرح کرده
دود و ترافیک و آلودگی صنعت نفت و بیماری آن برای ماست، اما بیمارستان آن را جای دیگری می‌برند. برخی پتروشیمی‌های خصولتی تبدیل به حیاط خلوت مدیرانی شده که به دنبال فامیل‌بازی و باندبازی هستند. این شرکت‌ها مال مردم، بیت‌المال، بازنشستگان و فرهنگیان و کارگران است؛ امانت‌داری کنید.
در ماه‌های اخیر شاهد قلع و قمع مدیران بومی در صنعت نفت، گار و پتروشیمی هستیم. برخی مدیران نفتی اصرار دارند مردم را ناراضی کنند؛ به همه بانیان هشدار می‌دهیم به این وضعیت پایان دهند.
نهایتا اینکه در درست بودن انتقادات اخیر نماینده دشتستان تردیدی نیست؛ چه درخصوص بی تفاوتی نفت به استان در دولت های قبل و این دولت که مدعی عدالت است، چه پیرامون اتفاقات مدیریتی پتروشیمی ها.
اما موضع وی در قبال نفتی ها قبل از انتخابات و بعد از انتخابات متناقص از آب درآمده و 180 درجه فرق دارد.
 

photo_2024-04-15_16-42-50-768x768.jpg

photo_2023-12-03_15-21-37-768x768.jpg

 
*** خليج فارس
[کد خبر:AJ45387]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # گلچین روزگار 1403-01-30 03:10
نماینده دشتستان همیشه در حال درفشانی هستن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب