اینه جم : شهردار جم از فروش مجتمع تجاری اداری بهارستان و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر جم خبرداد.

به گزارش آینه جم سید خلیل حسین زاده شهردار جم در اولین جلسه شورای اداری شهرداری ضمن تبریک سال جدید و تقدیراز تلاش ها و زحمات پرسنل شهرداری در یک سال گذشته افزود:در سال گذشته همدلی و همراهی خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود داشت که نتیجه آن رضایت مندی مردم و مهمانان و‌مسافران نوروزی از وضعیت شهر می باشد.

شهردار جم همچنین با اشاره به انجام پروژه های عمرانی متعدد در جای جای شهرافزود: عملیات مقاوم سازی پارکینگ طبقاتی که یکی از مطالبات مردم بود چند روز آینده شروع و‌پس از اصلاح موانع موجود تقدیم شهروندان می شود.

سید خلیل حسین زاده با اشاره به اینکه وظیفه ما صیانت از اموال شهرداری می باشد و فرهنگسرای شهید سلیمانی شهر جم نیز یکی از پروژه های مهم و زیرساختی شهر در حوزه فرهنگ و‌هنر می باشد به زودی عملیات اجرایی تکمیل آن آغاز می شود.

شهردار جم همچنین به مزایده گذاشتن ساختمان تجاری اداری بهارستان خبر داد و افزود: از سرمایه گذاران جمی  جهت شرکت در مزایده دعوت میکنم تا در مزایده شرکت و این پروژه را تکمیل نمایند.

سیدخلیل حسین زاده اضافه کرد: تمام عایدی  از فروش مجتمع تجاری اداری بهارستان صرف اتمام مجتمع فرهنگی هنری خواهیم کرد تا این پروژه مهم نیز به سرانجام برسد.

شهردار جم اضافه کرد: در بودجه امسال پروژه های عمرانی خوبی پیش بینی شده است که تلاش میکنیم بر اساس برنامه زمابندی شروع نماییم.

[کد خبر:AJ45290]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب