آینه جم : مهدی طارمی به ماه‌های پایانی حضورش در تیم پورتو نزدیک می‌شود و در ماه ژوئن در تست پزشکی اینتر شرکت خواهد کرد.

به گزارش آینه جم ؛ بر همین اساس برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که مهدی قایدی جانشین مهدی طارمی در تیم پورتو خواهد شد، در حالی که سبک و پست این دو بازیکن ارتباطی به هم ندارند! قایدی بازیکن قرضی تیم اتحاد کلباء است که برای تعیین تیم جدیدش باید با باشگاه شباب الاهلی همکاری کند.

اما آیا مهدی قایدی در لیست خرید تیم پورتو قرار دارد؟ پرس و جوی ما از یک منبع موثق که در این زمینه تصمیم‌گیرنده است منجر به این نتیجه شد که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پورتو برای خرید مهدی قایدی به این بازیکن و باشگاه شباب الاهلی نشده است. از سویی مهدی قایدی با توجه به شرایط فیزیکی علاقه‌مند است در فوتبال کشور‌های حوزه خلیج فارس به فوتبال خود ادامه دهد.

پیش از این مهدی قایدی، محمد محبی بازیکن بوشهری که از نظر فیزیکی یک بازیکن قابل ملاحظه به شمار می‌رود، نتوانست در فوتبال پرتغال برای خود جایی پیدا کند و در نهایت از سانتاکلارا جدا شد. او این روز‌ها در تیم روستوف روسیه توپ می‌زند و پیش از حضور در تیم روسی یک فصل هم برای استقلال بازی کرد.

خیلی از دوستان مهدی قایدی به این بازیکن توصیه کرده‌اند به خاطر شرایط فیزیکی خاص هیچ‌گاه به دنبال حضور در یک تیم اروپایی نباشد، چون در بیشتر لیگ‌های اروپایی فوتبال فیزیکی است و نبرد‌های تن‌به‌تن حرف اول را می‌زند.

منبع: خبرورزشی

[کد خبر:AJ45273]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب