آینه جم: از سحرگاه امروز 5 فروردین بارش باران در شهرهای شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شد و طبق پیش بینی هواشناسی، این شرایط تا 8 فروردین (چهارشنبه) ادامه دارد.
 
به گزارش آینه جم؛ روز گذشته هشدار دریایی سطح نارنجی توسط هواشناسی بوشهر صادر شد که براساس آن، تا ۸ فروردین خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر متلاطم است و ارتفاع موج دریا تا ۳ متر افزایش می‌یابد.
براین اساس، طی این مدت از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و شنا در نوار ساحلی استان بوشهر باید جلوگیری شود.
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز طی اطلاعیه ای، از هم استانی‌ها و مسافران نوروزی خواست از تردد غیر ضروری در محورهای استان پرهیز کنند.
در این اطلاعیه، با اشاره به ورود سامانه بارشی به بوشهر که موجب لغزندگی جاده‌ها می‌شود، تاکید شده: با توجه به پیش بینی تشدید بارش و احتمالاً سیلاب در برخی نقاط استان یا برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود.
مرکز مدیریت راههای بوشهر با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن به صورت روان جریان دارد گفته: تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است، ضمن اینکه هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و سایر خدمات جاده‌ای مطلع شوند.
[کد خبر:AJ45133]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب