آینه جم: : مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز موج جدیدی از بارندگی ها، از امروز برای بیشتر نقاط استان رگبار باران به همراه وزش باد شدید، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش آینه جم: ؛ نادر شفیع خدایی روزچهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وزش شدید باد جنوبی، از امشب خلیج فارس نیز مواج و متلاطم می شود.

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با بارش پراکنده باران بتدریج رگبار متناوب و گاهی شدید باران، وزش باد شدید و رعد و برق و در برخی نقاط ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

شفیع خدایی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت و از عصر امروز با سرعت 18 تا 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتی متر و از عصر امروز در سواحل جنوبی و از امشب در سواحل مرکزی و شمالی 90 تا 180 سانتی متر پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها به 210 سانتی متر نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا روز جمعه تداوم داشته و پس از آن شاهد کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در استان خواهیم بود.

[کد خبر:AJ20546]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب