00000010001001gdf.jpeg

 

 

آینه جم -مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: از آنجایی که این سازمان یکی از سازمان های موثر در رونق و جهش تولید است، همه باید در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاشی مضاعف داشته باشیم.
به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی در محفل انس با قرآن کریم که با حضور میهمانان و قاریان ملی و بین المللی در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران، به اقدامات ددمنشاته و وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان بی دفاع غزه اشاره و همچنین حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از سرداران رشید اسلام و به ویژه سردار محمدرضا زاهدی شد را محکوم کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ان شاالله همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند صهیونیست ها هر چند که قدرت و هیمنه پوشالی آن ها در جهان فروریخته و بی عرضگی آنان بر همه عیان شده است اما به فضل الهی به زودی بابت این جسارت نیز سیلی محکمی خواهند خورد.
 اسدی همچنین ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به دست شیعیان امیرالمومنین(ع) باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در بخش دیگری از سخنان خود حضور ارزشمند، میلیونی و خروش امت حزب الله و مردم مسلمان جهان به ویژه ملت مسلمان و روزه دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس را در دو دهه اخیر بی نظیر دانست و آن را از برکات و ثمرات خون شهدا عنوان کرد.
وی با اشاره به بیاناتی از امام خمینی(ره) گفت: این شهادت ها ملت ما به ویژه جوانان را بیدارتر کرده و به حرکت و جوشش در می آورد.
اسدی با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی هر روز یک گام به نابودی خود نزدیک تر می شود، ابراز داشت: جنایات این رژیم جعلی آنچنان شنیع و قبیح است که حتی حامیان استکباری آن یعنی آمریکای جنایتکار هم از بعضی جنایت های آنان اعلام بی اطلاعی و شرم می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پایان ابراز امیدواری کرد در سال جدید با توکل بر خدا و ارتباط بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) بتوانیم در تحقق اهداف و آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و حل مشکلات معیشتی مردم سهیم باشیم.
گفتنی است برنامه محفل باشکوه انس با قرآن کریم با شرکت ۳۰۰ نفر از کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس و خانواده های آنان، مسئولین و مقامات شهرستان عسلویه و همچنین با حضور میهمانان برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی در این سازمان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور قاری ممتاز جهان اسلام، استاد حمید رضا احمدی وفا و همچنین حجت الاسلام دکتر موسوی واعظ، خطیب و استاد قرآن برگزار شد، گروه بین المللی تواشیح معراج از روستای قرآنی چارکِ استان بوشهر نیز به اجرای برنامه پرداختند.
در پایان این مراسم که با ضیافت افطار نیز همراه بود، از برندگان مسابقه روزانه ضیافت که در ماه مبارک رمضان در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد با اهدای هدایایی تجلیل شد.
[کد خبر:AJ45313]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب