IMG-20220516-WA0038.jpg

 

 

به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ جناب آقای مهندس یزدانی کاشانی با صدور پیامی ۳ مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان شرکت تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
به نام خدا
◻️همکاران ارجمند شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
◻️شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه یکی از شرکت‌های موثر و پیشرو در اقتصاد و صنعت پتروشیمی است و در تسهیل و رونق فعالیت­های ذخیره سازی و‌ نگهداری محصولات پتروشیمی‌های فاز دو منطقه ویژه پارس نقش مهم و اساسی ایفا می‌کند. 
◻️بی شک “شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه” با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب، می‌تواند برای تداوم و اعتلای صنعت در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته باشد.
◻️امروز در حالی سوم مرداد سالروز تاسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را گرامی میداریم که این شرکت به فضل الهی و به برکت همراهی و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران گرامی از تلاطمات و فراز و فرود‌های گذشته، فاصله گرفته است که تعداد مخازن ساخته شده و پیشرفت چشمگیر در دیگر پروژه‌های ساخت مخازن نشانگر این مدعا هستند. طبعاً دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز وکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، و استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته و مهمتر از همه اعمال مدیریت متعهدانه و هوشمند است. اکنون چشم‌انداز شرکت، پیشرفت و ترقی همه جانبه و ایجاد محیط عزتمند برای همه شاغلان در این شرکت خواهد بود و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.
◻️اینجانب لازم می دانم در آستانه این روز بزرگ، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان و خانواده های محترمتان را از خداوند متعال آرزو نمایم. 
◻️امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.
[کد خبر:AJ39450]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب