00001x1d3.jpg

 

 

آینه جم: درگیری میان دو صیادبومی درکنارساحل بندرامام حسن یک نفرکشته برجا گذاشت.
 
به گزارش آینه جم؛ بخشدار امام حسن از توابع شهرستان دیلم گفت: بعدازظهر دیروز (سه شنبه ۷ فروردین) در جریان درگیری بین دو صیادبومی، یکی از صیادان با چاقو به قتل رسید.
 
عبدالله درخشان افزود: انگیزه قاتل که فعلا متواری است مشخص نیست.
 
به گفته وی امنیت کامل دراین بندربرقراراست.
 
 
 
خبر تکمیلی:
 
جانشين انتظامي استان بوشهر از دستگيري قاتل فراري در کمتر از 18 ساعت در شهرستان ديلم خبر داد.
سردار سهام صالحي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: روز گذشته در پي وقوع يک فقره درگيري و نزاع منجر به قتل احدي از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با تحقيقات و اقدامات پليسي پس از شناسايي هويت قاتل و همدستانش ،آنها را در کمتر از 18 ساعت در مخفيگاه خود طي  يک عمليات ضربتي دستگير نمودند.
جانشين انتظامي استان بوشهر با اشاره به  اينکه علت و انگيزه قتل، درگيري با مقتول به دليل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قايق هاي مسافربري تفريحي نوروزي در دريا  بوده است، خاطر نشان کرد: متهمين با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع ذي صلاح معرفي شدند.
سردار "صالحي " با تاکيد بر اينکه مردم  همواره بايد آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بيان داشت: پليس به طور مستمر براي برقراري نظم و امنيت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هيچ گونه تلاشي فرو گذار نخواهد کرد.
[کد خبر:AJ45167]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب