000319.jpg

 

 

آینه جم: قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از پیگیری حادثه تلخ مرگ مادر و دختر شیرازی در ساحل بوشهر خبر داد.
 
به گزارش آینه جم؛حمید تماری گفت: در روزهای ابتدایی نوروز در حادثه‌ای تلخ، مادر و دختری که با یک قایق تفریحی از ساحل پارک لیان بوشهر وارد دریا شدند، غرق شده و جان باختند. دستگاه‌های متولی و امدادی مانند شهرداری و هلال احمر در آن محل باید تمهیدات لازم به دلیل احتمال حضور مسافران پیش بینی می کردند، اما لحاظ نکرده بودند و ضعف داشتند.
 
تماری ادامه داد: همچنین با مکاتباتی که قبلا با دریابانی و اداره بندر شده بود می‌بایست این نهادها نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری قایق‌های غیرمجاز که اقدام به مسافر‌کشی می‌کنند، اقدام می‌کردند که متاسفانه این مهم از سوی این دستگاه‌ها به‌ویژه دریابانی اجرایی نشده است.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: دادسرای مرکز استان درخصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل داده و قطعا با تعیین کارشناس، سهم تقصیر شهرداری، پلیس دریابانی، اداره بندر، ورزش و جوانان (به دلیل نبود ناجی غریق) و هلال احمر مشخص شده و مرجع قضايی قاعدتا با این دستگاه‌ها و همچنین شخصی که بدون مجوز این مسافران را سوار قایق کرده برخورد می‌کند.
 
 
 
 
 

قایق غیرمجاز در ساحل بوشهر 2 قربانی گرفت/ هشدار به مسافران؛ ضرورت پیگرد مسئولان خاطی + عکس

        آینه جم: در حادثه ای تلخ، مادر و دختری که با یک قایق تفریحی از ساحل

 
[کد خبر:AJ45132]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب