210168945106.jpg

 

 

 

آینه جم : اگرچه استان بوشهر به دلیل قرارگیری صنایع بزرگ نفت و گاز در آن، از پردرآمدترین استان ها برای سازمان تامین اجتماعی می باشد، اما در زمینه ایفای تعهدات خصوصا در حوزه درمان عملکرد رضایت بخشی نداشته و تخت های بیمارستانی تامین اجتماعی در بوشهر پایین تر از میانگین کشوری است.

به گزارش آینه جم ؛ این موضوع در نشست خبری مدیرکل بیمه ای و مدیر درمان تامین اجتماعی استان مطرح شد و هر دو بر آن صحه گذاشتند، طوری که سد جواد رکاب پور در این زمینه گفت: شما سخن از دل ما می گویید، دیری زاده نیز تایید کرد که میانگین تخت های بیمارستانی تامین اجتماعی یا درمانگاههای این سازمان در بوشهر کمتر از میانگین کشوری بوده، اما به گفته وی در دوره مدیریت جدید این سازمان که در اختیار مصطفی سالاری به عنوان یک هم استانی می باشد، با پیگیری برخی پروژه ها این عقب ماندگی تاریخی در مسیر اصلاح قرار گرفته است.

آخرین وضعیت پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه ۹۸ تخت توسعه‌ای بیمارستانی در دستور کار داریم، گفت: ۷۰ تخت در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، ۲۰ تخت در بیمارستان مهر برازجان و هشت تخت در بیمارستان نبی اکرم عسلویه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

سید جواد رکاب‌‏پور در نشست خبری به میزبانی خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: علاوه بر این سه پروژه درمانی در شهرهای برازجان، خورموج و جم در دست اجرا است.

وی اعلام کرد: درمانگاه برازجان ۹۵ درصد پیشرفت دارد که تلاش می شود در شهریورماه امسال افتتاح شود، درمانگاه خورموج و جم هم نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رکاب پور درباره دو درمانگاه دلوار و دیلم نیز گفت: پروژه دلوار به تازگی شروع شده و درمانگاه دیلم نیز مدتها درگیر مشکلات معارض و خاکبرداری بوده و اخیرا تزریق سیمان به آن شروع شده که هر دو در برنامه سال آینده می باشند.

درمانگاه دوم شهر احداث می شود

وی درخصوص ضرورت توسعه درمانگاه تامین اجتماعی در مرکز استان گفت: درمانگاه دوم تامین اجتماعی بوشهر در فضای فیزیکی بیمارستان سلمان فارسی در مراحل فنی و مهندسی است و بزودی احداث آن بزودی آغاز می‌شود.

رکاب‌پور یادآور شد: مجموعه تامین اجتماعی با سه مرکز بیمارستانی در بوشهر، برازجان و عسلویه و هفت مرکز سرپایی ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی و ارائه خدمات درمانی استان را برعهده دارد.

[کد خبر:AJ36310]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب