آینه جم؛هفته ی گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود واحد HSE شرکت پالایش گاز فجر جم در نظر دارد  14 نفر آتش نشان و 8 نفر راننده پایه یک را جذب نماید و از علاقمندان خواسته شده بود که جهت ثبت نام به اداره کار شهرستان جم مراجعه نمایند.

به گزارش آینه جم: در پی انتشار آگهی فوق در صفحات مجازی،خبرنگار این پایگاه خبری صحت و سقم موضوع را از طریق مبادی ذیربط پیگیری نمود.

هادی هاشم زاده فرهنگ مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان جم به آوای جم گفت خبر منتشر شده صحت ندارد و تا این لحظه هیچگونه برنامه ای برای جذب آتش نشان در پالایشگاه فجر جم وجود ندارد.

وی خاطر نشان ساخت که در نظر است تعداد شیفت های آتش نشانی فجر جم از  سه شیفت در شبانه روز به چهار شیفت افزایش یابد که در صورت موافقت هیات مدیره،از بین نیروهای مازاد فعلی در پالایشگاه استفاده خواهد شد و هیچگونه جذب جدیدی صورت نمی پذیرد.

فرهنگ تاکید نمود چنانچه برنامه ای برای جذب نیرو باشد،رسما از طریق روابط عمومی اعلام خواهد شد.

همچنین ایرج محبی زاده رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم نیز در گفتگویی کوتاه،جذب نیروی آتش نشان در فجر جم و ثبت نام آن در اداره کار را تکذیب نموده و ابراز بی اطلاعی کرد.

[کد خبر:AJ20409]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب