0000000000074681.jpg

آینه جم- از زمانی که مظفری مدیریت شرکت کیمیای پارس خاورمیانه بر عهده‌ گرفته است خبرهاي خوش از شرکت کیمیای پارس خاورمیانه به گوش نمي رسد. 
از عقب ماندن در افزایش توليد تا بی توجهي به جامعه‌ پیرامونی و حذف نیروهای توانمند شرکت‌. 
اوج بی تجربگی مدیرعامل شرکت کیمیای پارس خاورمیانه جایی بود که در روز جهانی کارگر و در ساعات ورود مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ به منطقه، يکی از مدیران بومي و موفق شرکت‌ را عزل می‌کند و حواشي این عزل بر حضور سرهنگ زارع‌پور مدیرعامل پتروفرهنگ در منطقه‌ سايه می اندازد و صدایش بالا مي رود. 
از ديگر اقدامات عجيب جناب مظفری که همشهری جناب وزير و رفیق مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان است انعقاد قرارداد های دو ماهه و سه‌ ماهه با برخي کارکنان در شرکت است موضوعی که‌ توسط مدیران بالادستی شرکت کیمیا تأیید شده است. 
بدون‌ ترديد گماردن افرادي که تخصصی در نفت، گاز و پتروشیمی ندارند اشتباهی خطرناک در راس شرکت‌های پتروشیمی است و نگرانی ها زیاد می‌شود خدای نکرده در سال‌ جهش تولید به فرمایش رهبری معظم انقلاب، سرمایه فرهنگیان با این حواشی نابود شود. 
رسانه هایی که دنبال نام و نان پیش مدیرعامل شرکت های پتروفرهنگ هستند با هرگونه قلم سازي نمي توانند بر عملکرد ضعيف و پرحاشیه جناب مظفری سرپوش بگذارند. 
بدون ترديد سرهنگ زارع‌پور باید سفری دوباره به عسلویه داشته باشد و به شرکت کیمیای پارس خاورمیانه سر و سامانی دهد قبل از آنکه دیر شود. 
[کد خبر:AJ45607]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب