00000000000001jA0005.jpg

 

 

به گزارش آینه جم؛ نماینده جنوب استان بوشهر ضمن تشکر از استاندار بابت انتصاب فرماندار جدید جم گفت: آقای هاشمی کارنامه درخشانی در عسلویه داشته و خیلی موفق عمل کرده است.
شیخ موسی احمدی در نشست با فرماندار جدید جم  با بیان اینکه رسالت امروز ما این است که دست در دست هم بدهیم و به مردم خدمت کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از مدیر عامل شرکت پالایشگاه فجر جم تقدیر کرد و گفت: این شرکت در زمینه آب ، تکمیل مصلای نماز جمعه ،جاده جم_ریز و سد باغان حمایت های بسیار خوبی به شهرستان جم کرده است.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه جاده جم _ریز به جاده مرگ معروف بوده است، در مجلس نهم استارت خورده شد و اعتباراتی گرفته شد وتمام تلاشمان این است این جاده در این دوره به اتمام خواهد رسید .
نماینده جنوب استان با بیان اینکه پیرامون محور جم_فیروزآباد هفته قبل جلسه داشتیم گفت:۵ کیلومتر باقیمانده تامین اعتبار شده است و به زودی تسریح می شود .
وی افزود: گام های بسیار خوبی در این دوره برای محو جم_فیروزاباد خواهیم برداشت.
شیخ موسی در پایان ضمن تبریک دوباره به فرماندار جدید جم بیان داشت:آمدن ما اعلام اینکه همان گونه که در شهرستان عسلویه در کنار شما بودیم اینجا مضاعف در کنار حضرتعالی هستیم ،وضعیت شهرستان جم به نحوی است که خیلی نیاز به پیگیری مسایل و مشکلات دارد.
[کد خبر:AJ45769]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب