0137309_462.jpg

 

 

آینه جم؛  جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی شهر دوراهک، گفت: پلیس اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت را نخواهد داد و در تامین امنیت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.
 
به گزارش آینه جم؛  سرهنگ حیدر سوسنی در خصوص اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در شهر "دوراهک" اظهار کرد: پس از وقوع تیراندازی، تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری آغاز شد. 
 
وی ادامه داد: سریعا تیم‌های اطلاعاتی پلیس شهرستان دیر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان جم، اقدامات خود را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن محل اختفای متهم را شناسایی کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه عامل تیراندازی در یکی از باغات شهرستان جم مخفی شده بود، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران انتظامی شهرستان دیّر و جم، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح و یک عدد قمه کشف کردند.
 
سرهنگ سوسنی ادامه داد: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن این آرامش و امنیت را برهم زده و به سادگی این احساس امنیت را از بین ببرند.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی تلاش ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است که در این راستا خوشبختانه مشارکت مردم نقش بسیار پررنگی داشته و با افزایش این مشارکت به طور قطع این احساس امنیت پایدار افزایش خواهد یافت.
 
وی تاکید کرد: تقاضای ما از مردم این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان و یا متخلفان و حتی مشاهده موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
[کد خبر:AJ34855]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب