00000000000000007111.jpg

 

 آینه جم:اسدنياي جهرمي:
پروژه های مختلفی توسط مدیریت مهندسی و توسعه این شرکت در دست اقدام است، خوشبختانه پروژه احداث نیروگاه گازی به ظرفیت اسمی 82 مگاوات راه اندازی گردید و باعث افتخار است که هم اکنون برق کل پالایشگاه و همچنین شهرک توحید از نیروگاه جدید تامین می گردد.


 احداث قطعه اول جاده چهار بانده محور جم به پالایشگاه و ریز نیز با پیشرفت حدود 60 درصد توسط این مدیریت در حال انجام بوده و پیش بینی می شود تا در سال جاري بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم. احداث این جاده می تواند باعث کاهش تصادفات و کوتاه شدن مسیر مردم عزیز منطقه گردد.


در مرکز آموزش شهید بهشتی نیز پروژه احداث 50 واحد سوئیت های خوابگاهی داریم که با اعتبار 47,000,000,000 ریال کار اجرائی آن آغاز شده و پیش بینی می شود در سه ماهه دوم سال آینده به بهره برداری برسد. پروژه های احداث ساختمان آب مقطرگیری , توسعه رستوران شماره 2 و توسعه ساختمان حراست از جمله پروژه های در دست اقدام دیگر این معاونت می باشد.


در تاسیسات بندر سیراف نیز با نگاه ویژه مدیرعامل پالایشگاه پروژه های مختلفی در دست اقدام داریم.
پروژه تامین برق تاسیسات از شبکه سراسری یکی از پروژه های مهم بود که با همکاری برق منطقه ای استان بوشهر اخیراً به بهره برداری رسیده است.


احداث پوندهای تبخیر در قسمت مخازن مایعات گازی سیراف و احداث تصفیه خانه بیولوژیکی تاسیسات بارگیری سیراف از پروژه های مهم زیست محیطی است که با پیشرفت 65 درصدی در حال انجام بوده و هم اکنون با سرعت خوبی که دارد پیش بینی می شود تا 3 ماه دیگر به بهره برداری برسد. در بندر سیراف پروژه نصب گوی شناور جدید, یکی از پروژه های مهم است که مراحل خرید آن در حال انجام بوده و به زودی جایگزین SPM قبلی خواهد گردید.


احداث ساختمانهای اداری و خوابگاه کارکنان مجموعه تاسیسات بندر سیراف از پروژه های بزرگی است که با همکاری شرکت مهندسی و توسعه در حال اجرا بوده و با پیشرفت خوبی که دارد در همین سال به بهره برداری خواهد رسید.


جهت تامین خوراک پالایشگاه و استمرار تولید نیز طرح مطالعات افزايش گاز عسلویه به مقدار50 م م م را دست اقدام داریم که نتایج آن بزودی اعلام و به مرحله اجراء خواهد رسید./ روابط عمومی پالایشگاه فجر

[کد خبر:AJ22017]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب