ewwwwwwwwwwww.jpg

 

آینه جم: پارس جنوبی جم توانست با پیروزی خانگی، سایه به سایه پرسپولیس صدر جدول را تعقیب کند.

 

به گزارش «آینه جم»؛ در هفته چهارم لیگ برتر، رویارویی تیم‌های جنوبی بالانشین جدول لیگ برتر از همان دقایق ابتدایی پرهیجان دنبال شد و صنعت‌نفت که با آرایش تهاجمی به میدان آمده بود، خیلی زود دروازه‌ی میزبان را توسط لوسیانو پریرا گشود.

پارس جنوبی که نمی‌خواست اولین باخت فصل را در مقابل تماشاگران خودی متحمل شود، برای جبران گل خورده پیش آمد و چند ضربه کرنر متوالی به دست آورد اما از این کرنرها بهره‌ای نبرد. با فروکش کردن موج حملات چند دقیقه‌ای پارس جنوبی، هافبک‌های صنعت‌نفت با رهبری کرار جاسم کنترل میانه میدان را به دست گرفتند و در ادامه نیمه نخست سه بار روی ارسال‌های این هافبک عراقی دروازه‌ی پارس جنوبی را به خطر انداختند که هر بار مدافعان و دروازه‌بان پارس جنوبی مانع از رسیدن آبی‌پوشان آبادانی به گل دوم شدند.

بازیکنان پارس جنوبی که در نیمه نخست به دفعات با داور بازی به جروبحث پرداختند و دو کارت زرد را هم به‌دلیل همین اعتراضات دریافت کردند، به استثنای حملات چند دقیقه‌ای پس از گل نفت آبادان، در سایر دقایق تحت تأثیر جنگ‌ها روانی خودساخته قرار گرفتند و نتوانستند ارائه‌گر بازی همیشگی باشند تا این نیمه با گل پریرا به‌سود نفت آبادان خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم برای صنعت‌نفت کابوس‌وار دنبال شد. در دقایق ابتدایی این نیمه، لوسیانو پریرا مهاجم و محسن حمیدی مدافع نفت آبادان مصدوم و به اجبار تعویض شدند. متعاقب همین تعویض‌ها بود که صنعت‌نفت به فاصله‌ی چند دقیقه دوگل متوالی را دریافت کرد تا همه چیز را از دست رفته ببیند.

شاگردان کمالوند در بیست دقیقه پایانی برای فرار از شکست دست به حمله زدند و در شرایطی که غیبت پریرا در خط حمله این تیم احساس می‌شد، محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی دوبار مقابل ضربات از راه دور کرار جاسم واکنش‌های مناسبی داشت و یک بار هم برخورد مشکوک فروزان با امید جهانبخش در محوطه جریمه، از سوی داور خطای پنالتی تشخیص داده نشد و فریاد اعتراض نفتی‌ها را بلند کرد.

حملات نفت آبادان در شش دقیقه وقت تلف شده مسابقه نیز نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت و این بازی با حساب دو بر یک به سود پارس جنوبی خاتمه یافت.

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطیفی، امید سینگ، ابراهیم صالحی(احسان تاییدی 51)، مهدی زبیدی(58 علی دشتی)، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد محمدی مهر و آلویس نانگ(فرشاد سالاروند 90)
سرمربی: تارتار

صنعت نفت آبادان:  ناصر سالاری، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، محسن حمیدی(59) علی عبدالله زاده)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، محمد شادکام، فرید بهزاد کریمی (78مسلم مجدمی) و لوسیانو پریرا (54 امید جهانبخش)
سرمربی: فراز کمالوند

مهدی تارتار بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:
هواداران ما را به بازی برگرداندند

از هواداران تشکر می کنم , من در عمرم در هیچ جای کشور ندیده بودم. آنها ما را به بازی بازگرداندند.
رسانه ها از من دلگیر نشوند
صحبت من راجع به گزارشگر دیدار سپاهان - پارس جنوبی بود که عدالت را در حق ما رعایت نکرد. اگر رسانه‌ها نباشند، مربی به چه انگیزه‌ای کار کنند و بازیکنان چگونه به تیم ملی دعوت شوند؟ از رسانه‌ها می‌خواهم که از من دلگیر نشوند و از همه آنها تشکر می‌کنم. اگر منظور خود را بد رسانده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.
بازیکنانم لیاقت ملی پوش شدن دارند
از هواداران پارس جنوبی تشکر ویژه می‌کنم و در هیچ جای کشور چنین هوادارانی ندیده‌ام. آنها زمانی که گل اول را دریافت کردیم، تیم ما را در شرایط سخت تشویق کردند. این سومین باری بود که تیم ما از حریف با یک گل عقب افتاد و به بازی برگشت. بچه‌ها نشان دادند پتانسیل لازم را دارند و وقت آن رسیده که دیده و به تیم ملی دعوت شوند. آنها زیبا بازی می‌کنند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. به نظرم آنها لیاقت دعوت به تیم ملی را دارند.
داور به خوبی مدیریت کرد
حسین زرگر داور باتجربه‌ای است و به خوبی بازی را مدیریت کرد. البته ما هم اعتراض‌هایی به او داشتیم. صنعت نفت هم به خوبی بسته شده و خیلی هزینه کرده است. این تیم استقلال و پدیده را شکست داده اما از همه نظر، ما از این تیم سرتر بودیم. چه روی نیمکت، چه بازیکنان داخل زمین و چه هواداران همدل بودیم و این پیروزی را به دست آوردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد اما نباید توقعات از تیم ما بالا برود اگر چه می‌توانیم تیم بزرگی باشیم و در مقام خوبی از جدول جای بگیریم.
هرکس آماده باشد، فیکس می شود
رمز موفقیت تیم ما این است که هر کسی خوب بازی کند در ترکیب اصلی جای می‌گیرد. بازیکنان باید در طول هفته خود را نشان دهند تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند و ما با توجه به نوع بازی، ترکیب را انتخاب می‌کنیم.
تعویض های ما موثر بود
روی گلی که از صنعت نفت خوردیم، کار کرده بودیم و روی کم‌تجربگی این گل را خوردیم. حتی در نیمه اول هم مالکیت توپ ما 70 به 30 درصد بود. تعویض‌های ما هم جریان بازی را تغییر داد و کاملاً به بازی مسلط شدیم. سال اول حضور ما در لیگ برتر است و ما کم کم باتجربه می‌شویم.
در دقایق آخر وقت تلف کردیم!
بازیکنان پارس جنوبی من را به آینده امیدوار کردند. بازیکنان در دقایق آخر توپ را به کناره‌های زمین بردند تا وقت را تلف کنند و به نتیجه دلخواه برسیم.
چرا دشتی بازی نکرد؟
شما در طول هفته کنار ما نیستی. هر بازیکنی که بتواند با تفکرات ما وفق یابد و در تمرینات خوب کار کند، در تیم جای می‌گیرد. دشتی بازیکن خوبی است. مهدی زبیدی در چند هفته اول مصدوم بود و آمادگی لازم را نداشت، در حالی که بازیکن بزرگی است و سال گذشته یکی از بهترین‌های فصل بوده است. او چند هفته اول روی نیمکت بود. ما مربی جم هستیم و همه بازیکنان برای شهرستان جم بازی می‌کنند. در فوتبال دنیا، بازیکن بومی و غیربومی نداریم و مهم این است که پرچم پارس جنوبی بالا برود.
زبیدی نیاز به زمان دارد
زمانی که بازیکنان تیم خود را عوض می‌کنند، دچار تغییراتی می‌شوند. مثل منشا و سیامک نعمتی که پس از حضور در پرسپولیس دچار تغییر شده‌اند. جا افتادن بازیکنان در تیم‌های جدید آنها زمان می‌برد. زبیدی مصدوم بود و نتوانست در هفته‌های گذشته بازی کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که لیاقت حضور در بالای جدول را دارند.

[کد خبر:AJ22651]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب