0000000000000000000000000000000000000000000094157765920.jpg

 

 

به گزارش آینه جم؛ فردین اسلامی‌راد معاون استاندار بوشهر با اعلام ساعت کاری جدید در استان بوشهر اظهار داشت: با عنایت به مصوبه کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی و حسب موافقت استاندار محترم، به منظور مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق و پیشگیری از بروز خاموشی با هدف تأمين آسايش آحاد مردم، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از روز دوشنبه یکم تیرماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲:۰۰ با رعایت ملاحظاتی اعلام می‌شود. 

 

اسلامی‌راد با تأکید بر اینکه، مابقی ساعات کار موظفی با تمهیدات لازم از طریق دورکاری جبران شود خاطر نشان کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت شیفت گردان از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

 

ساعت کاری بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان پس از هماهنگی با استانداری اعلام می‌شود. 

 

به منظور صرفه جویی حداکثری در مصرف برق، مقتضی است درجه تجهیزات سرمایشی بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم و سیستم‌های سرمایشی حداقل ۱۵ دقیقه پیش از پایان ساعت کاری خاموش شود.

شهرداری‌های استان، برنامه‌ریزی لازم جهت بهره گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مطابق ساعات جدید فعالیت ادارات در استان را معمول کنند.

 

بالاترین مقام دستگاه اجرایی، مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت شود که با اجرای مفاد این بخشنامه در پاسخگویی و تداوم ارائه خدمت به مردم خدشه‌ای ایجاد نشود.

 

 

 

[کد خبر:AJ53762]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب