بببب

«آینه جم»شهردار بندر عسلویه گفت: توسعه شهری عسلویه با استفاده از نظرات مردم انجام می‌شود.

به گزارش «آینه جم» خداکرم عباس‌زاده صبح دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر عسلویه با تاکید بر نظم و رعایت مقررات اداری و سرلوحه قراردادن خدمت صادقانه به مردم و توجه ویژه به ارباب رجوع در پاسخگویی به موقع و رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردمی کوشا باشیم.

وی افزود: فلسفه وجودی مدیریت شهری در راستای ارایه خدمات به شهروندان و خدمت رسانی است و لذا اعتقاد داریم اگر بنا است برای مردم کاری شود بهتر است با نظر خواهی و نظر سنجی و مشورت با مردم به‌ویژه معتمدین، دانشجویان، فرهنگیان و فعالان اجتماعی و بانوان در جلساتی مختلف تصمیم گیری شود.

عباس زاده با بیان اینکه با مشارکت عمومی قطعا رضایت‌مندی عمومی بهتر جلب خواهد شد ادامه داد: تعامل و همکاری عامل موفقیت دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده، شهرداری و شورا را به عنوان دو سازمان همراه و همدل که کارهایشان به هم مرتبط است اشاره داشت و افزود: اگر در پایان دوره، شورای اسلامی شهر کارنامه موفقی داشته باشد ابتدا لطف خدای باری تعالی است و سپس همراهی مردم و تلاش کارکنان شهرداری در کنار شورای شهر است.

محمد خواجه تاکید کرد: صداقت در عمل و رعایت قوانین و مقررات اداری سرلوحه کار قرار گیرد و در این راستا نسبت به رفع مشکلات مردم و خدمت به خلق الله تلاش کنیم.

[کد خبر:AJ22948]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب