آينه جم؛ محمود طاهری مدیر مجتمع مسکونی پارس جم در دومین روز کاری خود با فرماندار شهرستان جم دیدار و از نزدیک در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی تبادل نظر کردند .
به گزارش آينه جم به نقل از روابط عمومی : مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم روز دوشنبه 24 خردادماه 95 در یک دیدار صمیمی با فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان جم درخصوص مسائل فرهنگی ، اجتماعی و تعاملات دو سویه این مجتمع با سازمانها و ادارات دولتی به بحث و تبادل نظر پرداختند . 
فرماندار شهرستان جم ضمن خوشامد گویی  وتبریک به محمود طاهری بعنوان مدیر اجرایی بزرگترین مجتمع مسکونی در سطح شرکت ملی گاز گفت: با توجه به استقرار این مجتمع در جوار شهر جم ، انتظارات مردم این شهرستان مضاعف شده که قطعاً با تعامل سازنده ، همکاری ، همفکری و هم اندیشی در کلیه زمینه های مختلف اعم از فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و .. می توانیم با هم محیطی سرشار از آرامش برای همه ساکنین فراهم نمائیم .
فتح اله نوروزی با اشاره به وضعیت راهبری این مجتمع در سالیان گذشته اظهار داشت : با وحدت ، یکدلی و یکپارچگی میان مدیران شرکت های مستقر در منطقه عسلویه و جم و توجه به زیر ساخت ها ، فرهنگ ها و نیازهای کارکنان ساکن در این مجتمع و لزوم توجه به توسعه  متوازن این مجتمع و شهر جم ، قطعاً این موارد در رشد و بالندگی این مجتمع کمک شایانی به مدیریت اجرایی خواهد کرد . 
نوروزی در خصوص برنامه های فرهنگی و فعالیت های این مجتمع تصریح کرد : در سالهای گذشته اقدامات و برنامه های بسیار خوبی در سطح مجتمع و بعضاً در سطح شهرستان جم با همکاری شرکت ها شکل گرفته ، اما نیازهای این جامعه پویا بیشتر و مطالبات مردم و ساکنین هر روز بیشتر خواهد بود .
فرماندار شهرستان جم ضمن ابراز تشکر از محمدرضا نادک زاده مدیر قبلی این مجتمع از گل سر سبد فعالیت های و برنامه های ایشان به برگزاری جشن بزرگ 21 بهمن ماه 94 با حضور هنرمندان برجسته کشوری یاد کرد . 
نوروزی از شروع به کار دوباره فرودگاه جم ، راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان توحید ، جذب و اشتغال جوانان ،  حمایت از تیم فوتبال پارس جم و استفاده مردم این شهرستان در حد متعارف از امکانات رفاهی ، ورزشی ، تفریحی و درمانی بعنوان انتظارات  به حق مردم شهرستان جم یاد کردند .
این مقام مسئول ضمن قول همکاری و تعامل سازنده و آروزی موفقیت برای مهندس طاهری بعنوان مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم خواستار نظارت مستمر بر کلیه فعالیت های رفاهی و اقتصادی  و توجه به نیروی انسانی توانمند بومی را بعنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های مدیریتی عنوان کردند . 
محمود طاهری مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم ضمن تشکر از فرماندار شهرستان جم به بیان دیدگاههای خود پرداخت و اظهار داشت : تعامل ، همکاری و همفکری در همه زمینه ها یک مسیر دوسویه هست که با هم اندیشی، همفکری و  حمایت های مسئولین شهرستانی رقم خواهد خورد.
وی همچنین گفت : توجه به نیروی توانمند بومی منطقه ، تعامل با ادارات و سازمانها ، توجه به زیر ساخت های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی از مهمترین اولویت های اینجانب در طول مدت خدمتگزاری دراین شهرستان خواهد بود .

[کد خبر:AJ16249]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب