آینه جم - فرماندار کنگان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها عصاره فکر و تدبیر مردم هستند و از نزدیک مطالبات جمعی مردم شهر و روستا را برای توسعه و عمران این مناطق گردآوری و به مسئولان منتقل می کنند
 
به گزارش آینه جم ، عبدالنبی یوسفی یکشنبه در آیین تجلیل از وکلای مردم در شوراهای اسلامی شهرهای سه گانه و روستاهای شهرستان کنگان افزود: شوراها نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مدنی هستند.
وی گفت: از افتخارات نظام دینی مشارکت مردم در همه امور به طرق مختلف است و ملت با تفویض اختیار به افراد مورد وثوق خود درتعیین سرنوشت خود و جامعه دخیل می شود.
فرماندار کنگان خدمت در نظام دینی را عطیه ای الهی دانست و بیان داشت: هیچ مسئولی حق ندارد خود را رئیس و بزرگ مردم بداند و همه مسئولان در نظام دینی باید خادم و نوکر مردم باشند.
یوسفی مسئولیت را یک امانت الهی دانست و با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: جزیره ای فکر کردن و خودرایی آفتی مهم در مسیر خدمتگزاری است.
وی گفت: شوراهای اسلامی می توانند بازویی توانمند برای قوا بویژه دولت برای پیشبرد امور و اعتلای کشور باشند.
وی مطالبه گری را لازمه مدیریت و کار شوراها دانست و بیان کرد: مسئولان و اعضای شورای شهر و روستا برای پیگیری کار مردم به طرح مشکل بسنده نکنند و باید طرح مشکلات توام با ارائه راهکار و پیگیری مجدانه باشد.
یوسفی همچنین با تبریک هفته معلم و نیز روز جهانی کار و کارگر ، از زحمات این دو قشر جامعه تقدیر کرد.
در این نشست معاونان فرماندار ، بخشدار مرکزی و برخی روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به بیان خدمات صورت گرفته و نیز طرح مشکلات و کاستی ها پرداختند.
تسریع در احداث اسکله تجاری کنگان، حل معضل بیکاری، حل مشکل سندهای ثبتی در برخی روستاها ، لزوم احداث و نیز تسریع در تکمیل برخی پروژه های علمی و آموزشی، تحقق مدیریت یکپارچه شهری و ایجاد روزنه ای برای تحقق درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود

index اتانمتمنتخهعغ اعاهعغاهخعت الغفقفتتنت انااعههعا ثقزدنکمن

اتهتعخهعتخهع

[کد خبر:AJ15201]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب