آینه جم:مدیر عامل پالایشگاه فجر جم از تولید 26 میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

به گزارش آینه جم:هادی هاشم‌زاده فرهنگ بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم در تامین انرژی کشور نقشی غیر قابل انکار دارد و بخش عظیمی از گاز کشور توسط این مجموعه تامین می‌شود.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی پالایشگاه در دستور کار قرار دارد و هر سال شاهد بهبود وضعیت پالایشگاه فجر جم در عرصه‌های مختلف هستیم.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: تولید 46 هزار تن پروپان در پالایشگاه جم از موفقیت‌های ارزشمند این مجموعه است که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

هاشم‌زاده فرهنگ از تولید 9 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: براساس آمار موجود، در سال 94 و تا پایان سال، بیش از 8 میلیون و 900 هزار میلیون بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید و صادر می‌شود.

وی ابراز داشت: نظارت بر تولید و تلاش برای افزایش کمی و کیفی تولیدات پالایشگاه از اساسی‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و بحمدالله به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم که انتظار داریم تداوم یابد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم از تولید 26 میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا نیمه اسفند بیش از 25 میلیارد متر مکعب گاز تولید شده که تا پایان سال به بالغ بر 26 میلیارد متر مکعب افزایش خواهد یافت

[کد خبر:AJ13955]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب