آينه جم: مهندس هادي هاشم زاده فرهنگ در نشست هفتگي خود با سرپرستان از ركورد توليد گاز در شركت پالايش گازفجرجم طي سال جاري خبرداد وخاطرنشان كرد: اين ركورد در شبانه روز گذشته بدست آمده است.

  به گزارش آينه جم به نقل از روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم؛ مهندس فرهنگ ادامه داد: اين شركت در 24 ساعت گذشته موفق شده است با توكل به خداوند متعال وتلاش جمعي كاركنان 98 ميليون مترمكعب گازبه خط لوله سراسري ارسال كند.

وي افزود: اين ميزان توليد همچنان نقش مهم  شركت پالايش گازفجرجم را بعنوان بزرگترين پالايشگاه گازي كشور نشان مي دهد وهمه ما به خاطرداشتن اين سهم ونقش در سبد انرژي كشور به خود افتخار مي كنيم وخداوند بزرگ را شاكريم.

مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم همچنين با اشاره به فاز 12 پالايشگاهي پارس جنوبي اظهار داشت: اين پالايشگاه نيزبا توليد بيش از 80 ميليون مترمكعب گازدر شبانه روز گذشته مقام دوم توليد را در ميان شركت هاي پالايشي به خود اختصاص داده است.

وي با تاكيد بر لزوم توجه به ايمني و اقدامات فني در راستاي استمرار توليد تصريح كرد: با توجه به سرماي كشوردي ماه جاري يكي از ماههاي مهم سال براي شركت است وانشاءالله بتوانيم  وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم تا تلاش جمعي كاركنان به ثمر بنشيند.

مهندس فرهنگ در بخش ديگري از اظهارات خود به اقدامات صورت گرفته در هفته گذشته نيز اشاره و يادآور شد: برگزاري مانور جامع مديريت بحران يكي از اقدامات مهمي بود كه عليرغم لزوم پرداختن به نكات قابل بهبود در اين مانور، ارزيابي موفقيت آميزي از آن شده است.

وي همچنين از برگزاري مراسم روز حمل ونقل  وتقدير ازكاركنان ورانندگان اين واحد ، بعنوان يك  اقدام حسنه و قابل تقدير ياد كرد و پيش قدم بودن اين واحد در استقراريافتن نظام آراستگي را عامل انگيزشي مهمي براي كاركنان اين واحد دانست.

[کد خبر:AJ11888]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب