2013_12_30_20_16_58705_54752013_12_30_16_49_24705_547545_jpg_jpg.jpg

 

آینه جم:  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «فاطمه کرم پور» را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب کرد.

به گزارش «آینه جم »؛ از سوابق کرمپور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد زبان شناسی و عضویت در ستاد انتخاباتی حسن روحانی یاد می شود.

شنیده شده از شروط عجیب وزیر ارشاد برای تغییر حمیده ماحوزی مدیرکل ارشاد بوشهر، معرفی یک بانو برای این سمت بوده که پس از گزینه های متعدد استانداری، نهایتا قرعه به نام کرمپور رقم می خورد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به فاطمه کرم پور آمده است: با توجه به سوابق فرهنگی و تجارب ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب می شوید.

وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور این استان در مسیر رشد فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق باشد.

حمیده ماحوزی از سال 92 به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عهده دار این مسئولیت بود.

پس از انقلاب سید عبدالعزیز بلادی، علی افراشته، حبیب الله قلشلی، سید نورالدین ابطحی، الله کرم پولادی ریشهری، نصرالله شفیعی، سید یونس محمدی و ماحوزی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوده اند.

** خلیج فارس 

[کد خبر:AJ27102]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب