00000IMG00554456.jpg

 
 
آینه جم:   روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان جم در اطلاعيه اي در واکنش به انتشار کلیپی  در شبکه های اجتماعی مبنی بر وجود پنبه در حلیم فروشی های جم  نوشت :
شبكه بهداشت و درمان به عنوان متولي سلامت وظيفه كنترل و نظارت بر اماكن توزيع مواد غذايي را در سطح شهرستان جم برعهده دارد.
كارشناسان بهداشت محيط جم به صورت ماهانه و به خصوص در ايام ماه مبارك رمضان به طور ويژه بر اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي نظارت دارند و در صورت عدم رعايت موازين بهداشتي با واحد صنفي متخلف برخورد قانوني مي شود.
تاكنون گزارش و موردي مبني بر استفاده از پنبه در مراكز توزيع آش و حليم در سطح شهرستان جم مشاهده نشده است و فردي كه اقدام به انتشار اين كليپ نموده است نيز به آدرس حليم فروشي مورد نظر نيز اشاره نكرده است تا در اين زمينه بررسي هاي بيشتري صورت گيرد.
با توجه به اينكه براي اولين بار است كه چنين تخلفي از سوي يكي از شهروندان بيان مي شود و تاكنون هيچ گونه شكايتي در اين زمينه از سوي شهروندان به شبكه بهداشت اطلاع داده نشده است، ممكن است فرد انتشار دهنده كليپ به دنبال اهداف خاصي باشد.
شبكه بهداشت شهرستان جم از طريق مجاري قانوني در حال پيگيري موضوع است و پس از بررسي هاي تكميلي در اين زمينه اطلاع رساني خواهد شد.
[کد خبر:AJ24808]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهروند 1397-03-05 13:08
لطفا بر شیرینی فروشی ها هم نظارت داشته باشید شبکه بهداشت برای مسائل بهداشتی و صنف بخاط اینکه آیا نباید قنادیها وزن کارتن را محاسبه و از وزن کل کم کنند یعنی کارتن را رو قیمت شیرینی می فروشند .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب