00000000000000000000777777777imageo38778.jpg

 

آینه جم- مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: بخشی از پروژه جاده جم به پالایشگاه نیمه اول امسال تکمیل می‌شود.

حسین شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که چهار کیلومتر از پروژه جاده جم به پالایشگاه را تا پایان نیمه اول سال جاری آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: دو بانده بودن این جاده یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های آن خواهد بود که بالاترین استانداردهای ممکن را دارا است.

مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجرجم با بیان اینکه در صورت رفع معارض طبق تعهد مقامات شهرستان، کار ادامه این پروژه را نیز به سرعت آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این پروژه جاده‌سازی به دلیل برقراری ارتباط شهرستان جم به پالایشگاه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: این پروژه که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز فجرجم صورت گرفته، به دلیل پیچ و تاب‌های زیاد مسیر، فازبندی شده است.

شمشیری در پایان خاطرنشان کرد: کل پروژه به طول ۲۶ کیلومتر در ۳ فاز تعریف‌شده است و در حال حاضر، فاز اول به طول ۵ کیلومتر به دست پیمانکار بومی در حال انجام است.

[کد خبر:AJ21831]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جوهری جمی 1396-03-09 10:09
از سایت محترم و وزین آینه جم استدعا دارم مصاحبه های این مدیر محترم و همچنین فرماندار و بخشدار وسایر افرادمسئولی که در این خصوص مصاحبه و اظها نظر کرده اند را حتما بازنشر فرمایید. اگر اشتباه نکنم دوسال یا بیش از دو سال است که مدام همین حرفها تکرار می شود و البته اگر اشتباه نکنم وعده تکمیل کل این پروژه در آبان 96 داده شده بود. حالا به سلامتی بعد از دوسال تازه می فرمایند تلاش خواهیم کردبخشی ار آن که 4 کیلومتر می باشد در نیمه اول سال آماده بهره برداری کنیم. واقعا دست مریزاد. حقیقتا خسته نباشید. دست گلتون درد نکنه
شما مثلا مدیر مهندسی فجر جم هستید. نگاه کنید در یک جمله چقدر کلی گویی و کیفی نگری و مبهم صحبت کردید. ضمن اینکه از نیمه اول سال هم بیشتر از نصف زمانش با قی نمانده. برادر من 4 کیلومتر راه دیگه اینقدر توضیح و تفسیر و فرمایش نیاز نداره.
تلاش خواهیم کرد،بخشی از پروژه، نیمه اول سال،در صورت رفع معارض اینها همه حکایت از بی نظمی و ابهام و کلی گویی و نداشتن برنامه زمان بندی و کنترل پروژه است
جاده ای که همگان انتظار تکمیل آن در سال جاری داشتند حالا اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دهند 4 کیلومترش شاید به بهره برداری برسد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب