1800920.jpg

آینه جم- مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: فاز اول پروژه راه  جم به پالایشگاه ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش آینه جم، هادی هاشم زاده فرهنگ صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید مسئولان شرکت ملی گاز از پروژه راه جم بیان داشت: راه جم- پالایشگاه برای مردم شهرستان و کارکنان شرکت اهمیت ویژه ای دارد.

وی گفت: این پروژه از مطالبات بیش از دو دهه مردم شهرستان جم بود که با پیگیری ویژه مسئولان استان و شهرستان و نگاه مثبت مجموعه مدیریتی صنعت گاز به مرحله اجرا رسید.

فرهنگ با بیان اینکه ۱۷ میلیارد برای اجرای فاز اول این پروژه اعتبار تخصیص یافته افزود: در فاز اول پروژه راه جم به پالایشگاه که به طول ۴۸۰۰ متر انجام می شود بخشی از مسیر و پیچ های خطرناک آن اصلاح می شود.

وی به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و گفت: مدت قرارداد اجرای فاز اول پروژه ۱۶ ماهه است که انتظار داریم اگر مشکل خاصی ایجاد نشود تا پایان سال ۹۵ این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم با بیان اینکه منافع این طرح به جمعیت بزرگی از روستاهای مستقر در مسیر می رسد تصریح کرد: هماهنگی های لازم با راه و شهرسازی استان و شهرستان انجام شده است و با پایان پروژه، مسیر به وزارت راه واگذار می شود.

فرهنگ از اجرای فاز دوم پروژه خبر داد و افزود: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه راه جم به پالایشگاه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن شاهد آغاز به کار آن باشیم.

وی همراهی مردم و شوراهای اسلامی جم را گام مهم در تکمیل پروژه دانست و تاکید کرد: همراهی خوبی در شهرستان برای رفع یکی از دغدغه های مهم شهرستان وجود دارد و ادامه این روند می تواند سیر تکمیل پروژه را شتاب بخشد.

0008I4A3883.jpghttp://s7.picofile.com/file/8245217984/8I4A3890.jpg

[کد خبر:AJ14325]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب