1800920.jpg

آینه جم - مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به آزاد شدن توربین توقیفی پالایشگاه فجر جم، گفت: مجوز راه‌اندازی مجدد و موقت پروازهای فرودگاه توحید جم اخذ شد.

به گزارش آینه جم ، هادی هاشم‌زاده فرهنگ عصر چهارشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های کشور در جم اظهار داشت: شهرستان جم، پالایشگاه فجر را همچون نگینی در آغوش گرفته‌اند و نگاه تعاملی مثال زدنی بین آنها وجود دارد.

وی بیان داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پالایشی منطقه توانسته است نقش بسزایی در تولید گاز، میعانات گازی و اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

فرهنگ بیان داشت: توربین پالایشگاه جم که برای تعمیرات به کانادا ارسال شده بود بعد از رفع تحریم، آزاد شده است و به گمرک بندرعباس ارسال شده است.

وی بیان داشت: استراتژی شرکت پالایش گاز فجر جم در زمینه زیست محیط کاهش مصرف انرژی، کاهش مشعل سوزی، کاهش استفاده از مناطع طبیعی و توسعه فضای سبز است.

_images_newsimages_uploads_2015_9_19_15_9_71.jpg.jpg

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم با بیان اینکه ظرفیت تولید ۱۲۵ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه وجود دارد، اظهار داشت: در شرایط فعلی روزانه بین ۹۵ تا ۱۰۴ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر تولید می‌شود.

فرهنگ خاطرنشان کرد: در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز گام‌هایی توسط شرکت برداشته شده است که از مهم‌ترین آنها مشارکت ۶۰ میلیارد تومانی در احداث سد سرچشمه باغان و همچنین احداث جاده جم به ریز است.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم در زمینه توقف پروازهای فرودگاه جم نیز اظهار داشت: به دلیل عدم ایمنی پروازها و برخی مشکلات، از خردادماه پروازها لغو شد، مجوز راه‌اندازی موقت پروازها اخذ شده است و در آینده نزدیک، پروازها برقرار می‌شوند.

گفتنی است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جمعی از خبرنگاران حوزه انرژی خبرگزاری‌های کشوری از شرکت پالایش گاز فجر جم، پایانه‌های صادرات میعانات گازی در سیراف و پروژه های عمرانی پالایشگاه فجر جم بازدید کردند.

خبر مرتبط:

بازگشت هیتاچی ژاپن به پالایشگاه گازی فجر جم

[کد خبر:AJ13157]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بهلول 1394-11-29 11:49
باز روز از نو روزی از نو دوباره وعده وعیدهای توخالی.احداث یک فرودگاه هم اینقدر دنگ و فنگ نداشت تا راه اندازی مجدد دوتا پرواز در هرهفته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب