آینه جم : سخنگوی هیات رئیسه مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد.

به گزارش آینه جم ؛ در پی اعلام یک گروه هکری مبنی بر هک سامانه های مجلس شورای اسلامی، اسناد و تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که یکی از آنها فیش های حقوقی نمایندگان بود که ادعا شد دریافتی هرکدام از آنها بین 200 تا 250 میلیون تومان می باشد.

اما نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس با انتشار تصاویری، گفت: پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است و اعداد دیگری که در فضای مجازی منتشر شده دروغ پردازی علیه نمایندگان است.

موسوی ادامه داد: همچنین نمایندگان بابت وظایف نمایندگی و هزینه دفاتر در شهرستان ها نیز رقمی را که فقط مجاز به استفاده در حوزه مشخص دارند، دریافت می کنند. میزان هزینه های دفاتر قبلا توسط خود نمایندگان در تریبون مجلس، رسانه ملی و سایر رسانه ها شفاف شده و اعداد ادعا شده در تصاویر منتشر شده به هیچ وجه با هزینه های دریافتی نمایندگان برای دفاتر خود انطباق ندارد.

نمایندگان بوشهر چقدر حقوق می‌گیرند؟

در فهرست منتشر شده از سوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس،حقوق سه نماینده استان هم 25 میلیون تومان اعلام شده است.

براین اساس، عبدالکریم جمیری (نماینده بوشهر، گناوه و دیلم) ۲۵ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، ابراهیم رضایی (نماینده دشتستان) ۲۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان و غلامحسین کرمی (نماینده دشتی و تنگستان) ۲۵ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان حقوق ماهیانه دریافت کرده‌اند.

در این فهرست، نام موسی احمدی نماینده کنگان، عسلویه، دیر و جم دیده نمی‌شود.

لیست منتشر شده مجلس از حقوق نمایندگان در ادامه می بینید.

[کد خبر:AJ44646]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب