00000000010076.jpeg

 

آینه جم- جم پیلن هرچند قطعه ای از سرزمین بزرگ جمی هاست اما توانسته نامی به بلندای ایران بسازد.
پتروشیمی جم حالا می تواند انگشتانش را به علامت پیروزی نشان دهد و بیش از همیشه به بال پروازش ببالد؛ همان بال پروازی که امروز و در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، نشان داد می تواند حرف های بیشتری در روزها و ماه های آتی برای گفتن داشته باشد.
حضور مطمئن و مسئولیت پذیرانه‌ی جم پیلن در نمایشگاه بیست و هشتم، حکایت از گام هایی دارد که سرافرازانه برداشته شده تا ایران در روزهای سخت تحریم و تهدید، به پشتوانه فرزندان دانا و کاربلدش، بیش از گذشته امید ببندد.
جم پیلن را با گریدهای خاص و کم نظیر تولیدی اش می شناسند و حالا برای رونمایی از جدیدترین محصولش«HP515M» که سبب ساز خودکفایی و صرفه جویی در تامین مواد اولیه تولیدات بسته بندی و … است روزشماری می کند.
ایران برای پیروزی در جنگ‌نابرابر تحریم و تهدید، راهی جز دست یازیدن به توان داخلی ندارد و جم پیلن، همان توان داخلی است که با سد شدن مقابل خروج ارز و سرمایه ملی، دست دشمن را بیش از گذشته از این آب و خاک، کوتاه می کند.
این شرکت که تولیداتش را از جنوب و آب و خاک تفتیده اش به ایران و جهان عرضه می کند سهمی قدرشناسانه را هم در توسعه سرزمین میزبان هم ایفا می کند؛ مسئولیت اجتماعی و بهایی که برای بودن و پایدار ماندن تولید، می پردازد این شرکت را زمره محبوب های صنعت استان بوشهر و قطب انرژی و اقتصاد ایران قرارداده است.
۴ روز دیگر، جم پیلن، دستاوردهای یکساله را می کاود و آرمان فردایش را ترسیم می کند؛ مجمع عمومی ای برنامه ریزی شده در دل عسلویه و با ظرفیتی تمام بوشهری… 
مدیران جم پیلن الگویی شده اند برای صنعت و مدیرانش در استان بوشهر که حرمت میزبان را بیش از گذشته پاس دارند و به ظرفیت هایش بیش و بیشتر بها دهند.
 
 
* آوای بوشهر
[کد خبر:AJ45657]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب