دانشکده رسانه خبرگزاری فارس فردا (چهارشنبه 9 اردیبهشت)، میزگرد تخصصی بررسی نقش شبکه العربیه در حوادث یمن را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران رسانه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه توانا خبرگزاری فارس، این میزگرد در قالب سلسله نشست‌های رسانه‌ای دانشکده خبرگزاری فارس و با حضور «هادی محمدی» کارشناس رسانه، «سید زکریا المهدی» از اعضای جنبش انصارالله یمن و «سید رضا صدرالحسینی» کارشناس مسائل یمن برگزار می‌شود.

در همین رابطه مجید مرادی مدیر آموزش دانشکده رسانه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این نشست با هدف تبیین نقش رسانه‌ها در تحولات بین‌المللی و با محورهایی از جمله استراتژی رسانه‌ای شبکه العربیه، تاثیرگذاری این شبکه در کشورهای عربی، نقش اسرائیل و یهود و نحوه پیگیری منافع آنان در العربیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کارکردهای ویژه العربیه در تأمین منافع نظام سلطه در منطقه غرب آسیا افزود: رویکردهای اصلی شبکه العربیه نسبت به تحولات یمن، چگونگی القای اهداف این شبکه و تکنیک‌هایی که در این راستا استفاده می کند و همچنین شبکه العربیه و ایجاد موج شیعه‌هراسی از دیگر محورهای این میزگرد است.

بنا بر این گزارش، نشست «نقش شبکه العربیه در حوادث یمن» فردا چهارشنبه نهم اردیبهشت ساعت 17 در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

[کد خبر:AJ1160]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب