آینه جم:  مسابقه دو استقامت جنوب استان بوشهر با شرکت ۸۰ دونده از جنوب استان بوشهر به یاد ۱۳ شهید سرافراز شهر دوراهک و دو شهید گمنام این شهر به طول ۳ کیلومتر برگزار شد.

به گزارش « آینه جم»؛ فرماندار شهرستان دیر ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه این مسابقه که در کنار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت های این شهرستان از طریق برگزاری مسابقات ورزشی نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه منطقه خواهد داشت.

حمزه اعتماد افزود: تداوم این همیاری و همکاری بین شورای اسلامی، شهرداری و شهروندان شهر دوراهک، باعث حرکت نوجوانان و جوانان به سمت بهره‌وری صحیح از اوقات فراغت و ایجاد زمینه نشاط خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی زمین فوتبال ورزشی شهر دوراهک در سال آینده گفت: در جلسه‌ای که با استاندار بوشهر و نخبگان شهر دوراهک در استانداری بوشهر برگزار شد با قول مساعد استاندار بوشهر سال آینده شاهد راه‌اندازی زمین فوتبال شهر دوراهک خواهیم بود.

اعتماد با بیان اینکه در سال آینده مردم شهر دوراهک شاهد راه‌اندازی کتابخانه عمومی این شهر نیز خواهند بود، گفت:حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و درخشش آنها در میادین رقابتی، باعث خواهد شد مسئولانی که دل در گرو نظام و ارزشهای انقلاب دارند با جدیت بیشتر پیگیر محقق شدن مطالبات آنها باشند.

شهردار دوراهک نیز در این آیین گفت: این مسابقه با حضور ۸۰ ورزشکار از شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه به مسافت ۳ کیلومتر از گلزار شهدای دوراهک تا شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

هوشنگ احمدی با بیان اینکه این مسابقات به همت شورای اسلامی و شهرداری دوراهک برگزار شد، افزود: گسترش ورزش‌های همگانی و قهرمانی به عنوان حرکتی سازنده نقش مهمی در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و نیز رشد فرهنگی و اعتلای جوانان این مرز و بوم دارد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال بهداشت ایران دوراهک در مسابقات سوپر لیگ استان بوشهر، گفت: حضور جوانان ورزشکار شهر دوراهک در رشته‌های مختلف ورزشی و درخشش آنها در مسابقات کشوری و بین المللی، از افتخاراتی است که امروز شاهد نمونه‌هایی از آن در این شهر هستیم که باید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک ضمن تجلیل از حضور همه ورزشکاران جنوب استان بوشهر در مسابقات دو استقامت در شهر دوراهک گفت: شهر دوراهک دارای استعدادهای ورزشی فراوانی است که باید مورد توجه و حمایت بیشتر مسئولان قرار گیرد.

حسن دوراهکی اظهار داشت: شهر دوراهک در حوزه ورزش جوانان دارای مطالبات زیادی است و دائما در جلسات مختلف با استاندار و مسئولان پیگیر مشکلات حوزه جوانان هستیم و انشاءالله در سال آینده با توجه به قول استاندار بوشهر شاهد افتتاح زمین فوتبال این شهر خواهیم بود.

رئیس انجمن دو صحرا نوردی دانش آموزی استان بوشهر در این آیین ضمن تجلیل از شورای اسلامی و شهرداری دوراهک برای برگزاری مسابقه دو استقامت ورزشکاران جنوب استان بوشهر، گفت: این مسابقات با حضور ۸۰ دونده از چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر برگزار شد.

مهرزاد دارایی گفت: در پایان این مسابقات از سوی شورای اسلامی و شهرداری دوراهک به نفرات اول تا پانزدهم جوایزی اهدا شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات که به مسافت سه کیلومتر به میزبانی شهر دوراهک برگزار شد، مهران خلیلی با زمان ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه نفر اول، امیر قلاش با زمان ۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه مقام دوم و عقیل نصاری با زمان ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

رئیس انجمن دو صحرانوردی دانش آموزی استان بوشهر گفت: یکی از صحنه‌های جذاب این مسابقه حضور احمد پورانات دونده ۵۰ ساله و محمد نبی دوراهکی ۱۱ ساله بود که توانستد از خط پایان نیز عبور کنند که از سوی شورا و شهرداری دوراهک با اهدا جوایزی از آنها تجلیل شد.

[کد خبر:AJ20857]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب