آینه جم:: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش باران طراوت خاصی به وضعیت آب و هوایی استان بوشهر بخشید که در این راستا بیشترین میزان بارندگی در شهر عسلویه با ۱۰۳ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش آینه جم: نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با  تسنیم با بیان اینکه بارش باران از دیروز در استان بوشهر آغاز و شدن گرفت اظهار داشت: سامانه بارشی فعال در استان بوشهر نقاط  مختلف این استان را تحت تاثیر قرار داد و مناطق مختلف شاهد بارش باران بودیم.

وی با بیان اینکه بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان بوشهر  وضعیت مطلوبی داشت: بیشترین میزان بارش باران در عسلویه ثبت شده به‌گونه‌ای که در این شهر 103 میلی‌متر باران بارید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد:  شهرستان جم با 95 میلی‌متر باران بعداز  عسلویه بیشترین باران باریده است و  اهرم 54، خورموج 53، دیر با 49 میلی‌متر، برازجان 46 ، کنگان 43 و گناوه با 26 میلی‌متر بیش از بقیه مناطق استان بوشهر بارش باران  ثبت شده است.

شفیع‌خدایی خاطرنشان کرد: میزان بارش‌ها در استان بوشهر مطلوب  بوده اما به سبب اینکه باران مداوم نبوده، سیلاب رخ  نداده است.

وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارش‌زا در استان بوشهر تصریح کرد: چهارشنبه موج جدید بارش در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود که بر اساس نقشه‌ها بارش باران از جنوب استان بوشهر آغاز می‌شود./ج

[کد خبر:AJ20534]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب