آینه جم: رئیس نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه در بوشهر، گفت: ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد روز جهان ساخته می‌شود و دارای ایمنی بسیار بالایی است.
به گزارش آینه جم: محمود جعفری صبح سه‌شنبه در دیدار با مسئولان گمرک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر میزبان صنایع بزرگ انرژی است و نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان یکی از مهمترین مراکز هسته‌ای در این استان قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه در بوشهر، اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت دو نیروگاه اتمی جدید در شهریور ماه امسال با حضور مسئولان کشوری آغاز شد.

رئیس نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: این نیروگاه‌ها با استاندارد روز جهان ساخته می‌شوند و از بالاترین ایمنی برخوردار خواهند بود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر بر راه‌اندازی گمرک اختصاصی نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: برای توسعه گمرکات در استان آمادگی داریم و همکاری لازم را برای گمرک اختصاصی نیروگاه اتمی بوشهر خواهیم داشت.

بهنام نوروزی اضافه کرد: گمرک این آمادگی را دارد تا ضمن استقرار نیروهای انسانی مورد نیاز، زمینه راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی و زیرسامانه های آن در این گمرک اختصاصی را فراهم کند.

در این نشست ضمن بررسی مشکلات اداری بین گمرک و نیروگاه اتمی، طرفین به ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و موانع به تبادل نظر پرداختند.

[کد خبر:AJ19732]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب