آینه جم: مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: پارسال 330 میلیارد ریال تسهیلات به دو هزارخانوار مددجوی تحت پوشش این نهاد در این استان پرداخت شد.

 به گزارش«آینه جم» به نقل از ایرنا؛ احمد لطفی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرجدید کمیته امداد دیر افزود: خدمات خوبی به خانوار های تحت پوشش این نهاد ارائه می شود اما بازهم نیاز است در کنار کمک های دولت اسلامی از وجود سرمایه های انسانی و اجتماعی شهرستان نیز استفاده بهتری شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر32 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: برای توانمند سازی مددجویان و در راستای خودکفایی آنان تسهیلات خوداشتغالی تا سقف 300 میلیون ریال و مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال به افراد تحت پوشش پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: مهمترین اولویت کاری این نهاد ، توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش برای خودکفایی آنان است.

وی گفت: در راستای خانه دارشدن افراد فاقد مسکن، امسال با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیر 70 واحد مسکونی روستایی برای مددجویان احداث می شود.

لطفی افزود: تغییرات در سمت ها بواسطه نوسازی و استفاده از تجربیات افراد در مکان های دیگر و در راستای ارائه خدمات بهتر به جمعیت تحت پوشش کمیته امداد است.

در این جلسه مسلم انیژپور به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان دیر معرفی و از خدمات محمد پورسالم تقدیر شد.

*** خلیج فارس

[کد خبر:AJ18007]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب