آینه جم ، بعد از صعود تیم فوتبال پارس جم به لیگ یک کشور با رهبری مهدی پاشازاده ، در کنار مربیان بومی همچون حیدرعبدالله زاده و منصور بهرمان و سرپرستی حسن غریبی ، همه در انتظار این بودیم که وقتی پاشازاده قطع همکاری خود را اعلام نمود، گزینه ای از استان جایگزین پاشازاده شود. به گزارش آینه جم به نقل از پیغام؛ بعد از صعود تیم فوتبال پارس جم به لیگ یک کشور با رهبری مهدی پاشازاده ، در کنار مربیان بومی همچون حیدرعبدالله زاده و منصور بهرمان و سرپرستی حسن غریبی ، همه در انتظار این بودیم که وقتی پاشازاده قطع همکاری خود را اعلام نمود، گزینه ای از استان جایگزین پاشازاده شود. این اتفاق که نیافتد هیچ، گزینه های دیگر هم استانی هم کنار گذاشته شدند و سکان هدایت تیم فوتبال پارس جم به دست غیر بومی ها افتاد.
به گزارش «پیغام»، فقط  نام خطیب از پیشکسوتان فوتبال جم به چشم می خورد که جایگزین حسن غریبی شده است. حیدرعبدالله زاده و منصوربهرمان نیز به کادر فنی افزوده شوند تا زیاد حرص نخوریم .این تغییر و تحول ها با عکس العمل های متفاوت روبرو شد و پیرو این عکس العمل ها، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی به گروه واتساپی فوتبالی ها آمد تا به سوالات و ابهامات در خصوص تیم فوتبال پارس جم پاسخ دهند.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با ورودش به گروه  با انبوهی از سوالات روبرو شد. رضاییان ضمن تقدیر از دغدغه و اضطراب فوتبالی ها نسبت به تیم فوتبال پارس جم ، تنها به سه سوال پاسخ کوتاه داد و گفت:
- با دو بازیکن حسین پورامینی و حسین موجی به توافق رسیدیم.
- بدلیل تعمیرات زمین چمن مجبور شدیم در تهران اردو بزنیم.
- حیدرعبدالله زاده و منصور بهرمان همچنان در تیم حضور دارند، فقط حسن غریبی تغییر کرده اند که از ایشان در جای دیگر استفاده خواهیم کرد. با دستور مهندس یوسفی مبنی بر استفاده از پتانسیل های استانی، ازاین دو مربی هم استانی استفاده کردیم .
حاشیه های این گفتگوی واتساپی :
- این گفتگو هم زمان با بازی فرانسه و پرتغال انجام گرفت و نکته جالب اینکه گرمای این گفتگو بیشتر از بازی بود .
- قرار بود علی وزیری به سوالات در خصوص ایرانجوان پاسخ دهد که با ورود بهرام رضاییان برنامه تغییر کرد .
-رضاییان به سوالاتی همچون سابقه مربیان انتخابی و اینکه انتخاب ایشان دستور از بالا بوده پاسخ قانع کننده ای نداد و فقط به این جمله اکتفا کرد که ؛ همیشه انتخاب ها با نقد همراه بوده وهست .
- با زدن گل پرتغال مسیر گفتگو تغییر کرد و گفتگو پایان یافت.
باید به مهندس رضاییان آفرین گفت که با وجود مشغله ی بسیار، پاسخگوی سوالات فوتبالی ها بودند.
لازم به ذکر است مجتبی تقوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جم انتخاب شد.

[کد خبر:AJ16838]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب