آینه جم: فرماندار جم گفت: اگر بخواهیم آموزش و پرورشی پویا داشته باشیم باید به سرمایه های انسانی و آینده سازان جامعه توجه بیش از پیش نمائیم.

به گزارش آینه جم:، فرماندار جم در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه با مجموعه آموزش و پرورش، مشارکت دستگاه های اجرایی، شوراها و دهیاریها و مجموعه شرکت ها و شهرک های مسکونی با آموزش و پرورش در زمینه اجرای مطلوب پروژه مهر خواستار شد.

فتح اله نوروزی توجه به سرمایه های انسانی را از اولویت های مهم شهرستان دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم آموزش و پرورشی پویا داشته باشیم باید به سرمایه های انسانی و آینده سازان جامعه توجه بیش از پیش نمائیم.

وی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان در زمینه کیفیت بخشی به امر آموزش و فراهم نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت رشد و پیشرفت وضعیت آموزشی و پرورشی در شهرستان مطلوب توصیف کرد.

فرماندار جم رشد 04/2 درصدی قبولی دانش آموزان شهرستان در امتحانات خردادماه در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل را حاصل برنامه ریزی مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و تلاش و پشتکار فرهنگیان شهرستان دانست.

نوروزی با اشاره به افتخارات متعدد آموزش و پرورش در سطح استان و کشور گفت: تلاش و پشتکار فرهنگیان شهرستان در سال تحصیلی گذشته موجب کسب افتخارات متعدد در سطوح استانی و کشوری گردید، که من به نوبه خود از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

وی تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات برای پیشبرد اهداف مجموعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش لازم و ضروری دانست و خواستار تشکیل کارگروهی ویژه جهت بررسی دلایل رشد و افت تحصیلی در برخی دروس شد.

مدیر آموزش و پرورش جم نیز در ابتدای جلسه به تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات خرداد ماه پرداخت و در مجموع وضعیت آموزش و پرورش شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

سید علیرضا سجادی گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل که از نتایج امتحانات خردادماه انجام شده است، عملکرد دانش آموزان به مراتب بهتر از سال گذشته بوده و در مجموع سه مقطع تحصیلی رشدی معادل 2/04 درصدی نشان می دهد.

[کد خبر:AJ16701]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب