آینه جم:آیین دانش آموختگی دانش آموزان سال چهارم متوسطه دبیرستان نمونه حجاب و الزهرا با حضور فرماندار محترم ،مدیر آموزش و پرورش ،معاونین ،دبیران و اولیاء و مربیان در سالن شهید حکیمی دیر برگزار شد.

به گزارش آینه جم به نقل از مطاف 24: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در این مراسم ضمن تقدیر از مدیر و عوامل اجرایی آموزشگاه نمونه حجاب و الزهرا گفت : امروز روز خاطره ها است ، روز بزرگی برای اولیاء ،مدرسه و دانش آموزان که بعد از 12 سال در کنار هم بودن باید همدیگر را تا حدودی رها کرد.

http://motaf24.ir/uploads/motaf24ir/72855index.jpg

احمد عبدالله زاده با اشاره به اینکه از امروز برای آینده با ذهن و افکارتان دست و پنجه نرم می کنید افزود : قطب نمای زندگی شما جهت های گوناکونی از جمله کار و اشتغال ،تشکیل خانواده و تحصیلی و دانشگاه است اما مهم این است که در این جهت گیری ها یک فضا را برای خدمت به جامعه در وجود خود پیش بیاورید تا منجر به توسعه و رشد شود .

وی خطاب به دانش آموزان گفت : شما می توانید در آینده بعنوان کارگزارانی صدیق برای نظام و مادرانی سالم ، فرزندانی سالم برای جامعه تحویل دهید و کسانی باشید که در دانشگاه در راستای پیشرفت و تعالی جامعه گام های بزرگی بردارید و دِین خود را به جامعه ای که تا امروز مرهون تلاش این جامعه هستید ادا کنید.

مدیر آموزش و پرورش دیر ادامه داد : انتظار داریم که شما پس از پایان تحصیلات به این جامعه برگردید و  فرزندان این دیار را آموزش دهید و در آبادانی این سامان سهم خود را داشته باشید.

رفیعی مدیر دبیرستان حجاب دیر  نیز ضمن خیرمقدم ، با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنان، از فارغ التحصیلی نه به عنوان فراغت کامل از تحصیل بلکه به عنوان پایان یک مرحله از زندگی و شروع مرحله ای دیگر را نوید داد.
آیین دانش آموختگی اولین دانش آموخته های دبیرستان نمونه دولتی حجاب وشانزدهمین دانش آموخته های دبیرستان الزهرا برگزار شد.

وی افزود :تعداددانش آموخته هادرسال تحصیلی جاری27 دانش آموخته ازدبیرستان نمونه دولتی حجاب، و11دانش آموخته ازدبیرستان الزهرا می باشدکه دررشته علوم تجربی فارغ التحصيل می شوند.

در این مراسم پر از شور و شوق دانش آموزان با قرائت خاطرات دلنشین خود در حضور معلمان و عوامل مدرسه ابراز شادمانی کردند.

 در پایان کیک اختصاصی این روز توسط دانش آموزان بریده شد و همگی آرزو کردند روزی مثل این روز مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه را برگزار کنند .

[کد خبر:AJ14580]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب