به گزارش «آينه جم»؛ فصل انتخابات که می رسد حساسیت ها نیز افزایش می یابد، تلاش ها برای جلب آرای مردم فزونی می گیرد و نامزدهای انتخابات می کوشند تا در راستای منافعی که در این رقابت نفس گیر برای خود مصور شده اند تحرکاتی داشته باشند؛ لذا هر چه به روز موعود نزدیکر می شوند، نشانه های اظطراب را نیز می توان در چهره حامیان و همراهان آنان به وضوح بیشتری  دید.

معمولاً نامزدهایی که به رعایت قانون و عنایات خداوند اعتقاد و اطمینان بیشتر دارند، کمتر دچار حواشی شده و طرفداران خود را نیز مکرراً به حفظ آرامش، احترام به رقبا و رعایت قوانین سفارش اکید می کنند؛ اما با این وجود بعضاً مشاهده می شود که در اثر برخی سهل انگاری ها و یا خدای ناکرده کوته فکری ها، لغزش هایی جاهلانه و یا عامدانه مشاهده می شود که به هیچ وجه زیبنده کاندیداهایی در تراز نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران نیست.

یکی از اتفاقاتی که بعضاً در تبلیغات انتخابات های گذشته و حتی حال رخ داده و موجب تاسف دلسوزان می گردد، حضور "شعبان بی مخ" ها است که احتمالاً از اردوگاه یک کاندیدا برای بر هم زدن جلسات و تخریب و تحقیر کاندیدای رقیب گسیل می شوند و سبب ایجاد صحنه هایی بسیار زشت و ناخوشایند می گردند.

این پدیده نا میمون که البته بسیاری از مسایل را برای مردم تیزبین روشن می سازد، نشان می دهد حب دنیا و آرزوی رسیدن به پست و مقام تا چه اندازه چشم برخی افراد را در برابر حقایق پوشانده است.

لذا می طلبد که مسئولان و همه آحاد مردم استان بوشهر در هر شهرستانی که هستند هوشیار بوده و با رصد و گزارش چنین پدیده هایی به اعتلای سرنوشت استان و کشور که بخشی از آن در مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد کمک نمایند.

منبع: استان24

[کد خبر:AJ12605]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب