آینه جم: نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها به عنوان نائب رئیس کمیسیون نظارت بر شوراهای کشور انتخاب شد. فاطمی به عنوان نائب رئیس کمیسیون نظارت بر شوراهای کشور انتخاب شد

به گزارش «آینه جم» به نقل از سایت مند؛ کمیسیونهای پنج گانه شورای عالی استانها تشکیل جلسه داد و اعضای جدید هیات رئیسه آن انتخاب شدند. در کمیسیون نظارت این شورا که نماینده استان بوشهر نیز عضو آن می باشد  رضا فیروز رنجبر از استان البرز به عنوان رئیس و سید علی اکبر فاطمی به عنوان نائب رئیس کمیسیون برگزیده شدند.

  با انتخاب اکثریت آرا، سید حسن مقدس نماینده استان خراسان جنوبی به عنوان سخنگو و محمد محمدی بلبان آباد نماینده استان کردستان به عنوان منشی کمیسیون نظارت شورای عالی استان ها انتخاب شدند.

سید علی اکبرفاطمی گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی هنوز با جایگاه اصلی شورای عالی استانها آشنا نشده اند.

نائب رئیس کمیسیون نظارت شورای عالی استانها با بیان این مطلب یاد آور شد : شوراها از بطن جامعه و در ارتباط مستقیم با مردم هستند و با درک اهمیت کار شورایی مشکلات موجود در تمامی بخش ها را رصد کرده و به شورای عالی استانها ، بالاترین نهاد شورایی منعکس می کنند.

فاطمی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون اساسی شورای عالی استانها وظیفه نظارت بر دستگاه های اجرایی در سطح ملی، استانی و منطقه ای را برعهده دارد و تنها نهادی است که همانند دولت می تواند لایحه به مجلس شورای اسلامی بفرستد.

[کد خبر:AJ12447]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب