آينه جم: روز گذشته چند فایل صوتی از سیدکمال الدین شهریاری نامزد اصولگرایان در دشتی و تنگستان و نماینده حوزه انتخابیه رودباران(دیّر، کنگان، دشتی، تنگستان) در مجلس چهارم شورای اسلامی در شبکه های مجازی منتشر شد که در یکی از این فایل ها شهریاری به عملکرد خود در حوزه ی بهداشت و درمان و دریافت بودجه چهار بیمارستان در مرکز چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود می پردازد.

شهریاری می گوید: «…بیمارستان دیّر، زمان من بودجه گرفته شد، در حال اجرا بود، موقعی که من دیگه مجلس رو نتونستم ادامه بدم این بیمارستان تعطیل شد، دیّری ها، اونایی که میرن دیّر، سر راه می بینن اسکلتش مثل خرابه های تخت جمشید بیست ساله داره باد و رطوبت میخوره، بیست سال…»

نامه امام جمعه وقت دیر موجود است / اینکه ساخت بیمارستان دیّر به تلاش کسانی دیگر نسبت داده شود واقعیت ندارد

در همین رابطه، عبدالله حاجیانی که در مجلس پنجم توانست شهریاری را از ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی ناکام گذارد و یک دوره به عنوان نماینده رودباران و یک دوره نیز پس از تفکیک این حوزه، به عنوان نماینده مردم دیّر و کنگان در مجلس حضور داشته باشد، گفت: بیمارستان دیّر جزو بیمارستان ۹۶ تختخوابی است که در دولت سازندگی به دستور رییس جمهور در سراسر کشور احداث شد.

نماینده اسبق دیّر در مجلس افزود: از این ۹۶ بیمارستان سه تای آن در شهرهای کنگان، خورموج و اهرم ساخته شد و بندر دیّر از قلم افتاد.
حاجیانی ادامه داد: این اتفاق موجب تحصن مردم دیّر در دفتر امام جمعه شد و امام جمعه وقت در نامه ای اعتراض مردم دیّر در رابطه با محروم شدن این بندر از بیمارستان به آیت الله هاشمی گوشزد کرد.

وی افزود: آیت الله هاشمی در زیر نامۀ امام جمعه وقت دیّر ساخت بیمارستان در دیّر را از مسئولین خواستار شد و همین امر باعث تأخیر در شروع به کار ساخت این بیمارستان شد.

حجت الاسلام حاجیانی در ادامه گفتگوی خود با «تماته» گفت: بعد از آن امام جمعه دیّر برای کاندیداتوری در مجلس چهارم از امامت جمعه استعفا داد و بعد از انتخابات و رأی نگرفتن، مجبور به ترک دیّر شد و کسانی که از اول با ساخت بیمارستان دیّر مخالف بودند در تأمین اعتبار آن کارشکنی کردند.

شیخ عبدالله حاجیانی امام جمعه آن روزهای بندر دیّر تأکید کرد: نامه امام جمعه وقت در آرشیو فرمانداری دیّر موجود است و اینکه ساخت این بیمارستان به تلاش کسانی دیگر نسبت داده شود واقعیت ندارد، مدارک و مستندات نیز موجود است.

منبع: سایت خبری تماته

[کد خبر:AJ12305]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب