rafieipoorabdolhasan.jpg

آینه جم - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جم در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان با انتقاد شدید از بکارگیری نیروهای بازنشسته و چند شغله و اشتغال های خانوادگی و فامیلی در برخی از شرکت ها و شهرک های مسکونی مستقر در منطقه خواستار رفع و برخورد با این موضوع شدند.

به گزارش آینه جم ، عبدالحسین رفیعی پور ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان جم که با حضور مدیران شرکت های مستقر در منطقه برگزار شد اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند که تعامل دو طرفه آنان مسیر دستیابی به اهداف را تسهیل می‌کند.

وی اولویت برنامه‌های دولت را اشتغال‌زایی خواند و خاطرنشان کرد: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جم افزود: برخی مشکلات مانع از تحقق اهداف در بخش‌های تولیدی و صنعتی است که باید با تعامل منطقی و هماهنگی میان کارگر و کارفرما مشکلات این بخش را برطرف کرد.

رفیعی‌پور اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم که باید به دنبال مطالبات این قشر از جامعه باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در چرخاندن چرخ‌های اقتصادی کشور، بر پرداخت به موقع مطالبات کارگری از سوی کارفرمایان تاکید کرد و گفت: با کارفرمایانی که نسبت به پرداخت به موقع مطالبات کارگران اقدام نکنند برخورد جدی می‌شود.

رفیعی پور با انتقاد شدید از به کارگیری نیروهای بازنشسته و چند شغله و اشتغال‌های خانوادگی و فامیلی در برخی از شرکت ها و شهرک های مسکونی مستقر در منطقه خواستار رفع و برخورد با این موضوع شدند.

[کد خبر:AJ16896]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+4 # طالب مؤذنی 1395-04-23 20:43
درود بر آقای رفیعی پور عزیز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # همشهری 1395-04-23 21:08
درود بر اقای معاون
اما باید اول از دفتر خود فرماندار شروع کرد البته اگر این انتقاد برای همه ادارات و شرکتهای مستقر در شهرستان هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # مهتاب 1395-04-23 22:45
عجب رسمیه رسم زمانه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # محمد جوهری 1395-04-24 11:43
ضمن سپاس از جناب رفیعی پور و حسن نیت ایشان به چند نکته اشاره می کنم
1- فرموده اند در برخی شرکتها ولی واقعیت مطلب این است که در اکثر شرکتها این رویه ناعادلانه و شاید هم ظالمانه به طرز چشمگیری وجود دارد
2- وظیفه و مسئولیت فرماندار و شخص ایشان در برخورد با این قضیه چیست و چه اقدام یا اقدامات عملی در این خصوص انجام داده اند؟
3-اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان که فقط یک عنوان صوری است و فقط یک تابلو می باشد کی قرار است مسائل حوزه کارگری و اشتغال و دفاع از حقوق کارگران را پیگیری کند و فرمانداری محترم آیا تاکنون به صورت جدی و عملی از رئیس این اداره توضیح و آماری خواسته اند؟ در صورت مثبت بودن پاسخ چه نتیجه عملی حاصل گردیده است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب