40160IMG_3633.jpg

آينه جم: مهتاب کرامتی سفیر صلح یونیسف به دعوت عبدالمحمد شعرانی مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از دو مدرسه روستایی شهرستان عسلویه استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش «آينه جم»؛ کرامتی با حضور در دبستان روستای بندو - آخرین روستای جنوبی استان بوشهر- کتابخانه کلاسی این مدرسه را افتتاح کرد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این بازدید گفت: پس از اجرای موفق طرح ۷۷ (كتابخانه دار كردن مدارس زير ۱۰ نفر) در سال گذشته سال تحصیلی، اجرای طرح کتابخانه‌دارکردن تمام مدارس چندپایه ابتدایی استان بوشهر آغاز کرده ایم و هم اکنون 100 مدرسه روستایی را کتابخانه دار کرده ایم.

عبدالمحمد شعرانی  اظهار داشت: در استان بوشهر ۳۱۴ دبستان چندپایه روستایی با هشت هزار و ۳۷۲ دانش آموز فعایت می كنند که در سال گذشته ٧٧ مدرسه استان را كتابخانه دار شده و در نظر داریم امسال ٢٣٧ مدرسه باقی مانده نیز دارای این امکان شوند.

مهتاب کرامتی هم در این بازدید گفت: بسیار خوشحالم که امروز در میان دانش آموزان هستم و احساس زندگی می کنم.

سفیر صلح یونیسف با تقدیر از سرزندگی دو مدرسه روستایی جنوب استان که مورد بازدید قرار داده بود، افزود : کتابخانه دار کردن مدارس روستایی توسط آقای شعرانی با حمایت مردمی، طرحی بی نظیر است و می تواند در همه ی مدارس کشور اجرا شود.

گفتنی است مهتاب کرامتی تهیه کننده تازه ترین فیلم عبدی پور کارگردان جوان و خوش آتیه بوشهری به نام "آه ای عبدالحلیم" می باشد که مراحل ساخت آن در بوشهر در دست پیگیری است.

منبع: خليج فارس

[کد خبر:AJ10179]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+4 # كتايون 1394-09-03 13:20
چقدر خوشگله
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # ففف 1394-09-03 14:07
وای به حال کسی که این سفیر صلح رو ببینه وصلح نکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # مریم 1394-09-03 14:10
ما خیلی زودتر ازنها منتظر خانم سفیر بودیم با امدن وی عسلویه گلستان میشه.درودددددد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب