آینه جم:بالاخره پس از كش و قوس هاي فراوان و با توجه به رويكرد دولت مبني بر تغيير همه استانداران، استاندار جديد بوشهر منصوب گرديد.

به گزارش آینه جم:پس از گذشت بيش از 100 روز از آغاز بكار دولت تدبير و اميد در جلسه امروز چهارشنبه هيأت دولت و با راي هیات وزیران دكتر مصطفي سالاري بعنوان استاندار جديد بوشهر انتخاب و جايگزين مهندس فريدون حسنوند شد.


فريدون حسنوند كه از اواسط سال 91 بعنوان استاندار بوشهر منصوب شده بود در مدت يكساله با تلاش و پشتكار شبانه روزي و برنامه ريزي مدون پروژه هاي حياتي و مهمي را در سطح استان به بهره برداري رسانده و با مديريت مناسب علي رغم شرايط خاص مالي و تحريمي موجبات رشد و توسعه استان را بيش از گذشته حاصل نموده اين در حالي بود كه مردم و نخبگان استان همگي خواستار ابقاء وي بوده و قطعاً از رفتن حسنوند ناراضي و ناراحت هستند.


به هر حال استان بوشهر و شايد هيچ يك از استانهاي ديگر در دوره اخير استانداري به توانمندي فريدون حسنوند بخود نديده و قطعاً در ارزيابي استانداران حتي در چند سال اخير نيز وي نفر اول كشور باشد. مردم استان بوشهر هيچگاه وي را از ياد نخواهند برد و سپاسگذار زحماتش خواهند بود.


ليكن هر چند استان از رفتن حسنوند ناراحت است اما خوشبختانه دولت محترم با تدبير و علي رغم فشار برخي احزاب و گروهها و به شايستگي مصطفي سالاري از فرزندان بومي و متخصص كه خدمات نيك وي به رشد و توسعه استان در سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس را همگان بخاطر دارند را بعنوان استاندار بوشهر منصوب نموده و موجب اميد و شادي و نشاط را به مردم عرضه داشت. وي كه سابقه فعاليت طولاني در وزارت نفت را دارا مي باشد مي تواند با شناخت از بدنه اين وزارتخانه واستفاده از پتانسيل هاي موجود نقش مهمي در شتاب بخشي به توسعه استان داشته باشد.

 

حسنوند خدا قوت، دست حق و دعاي خير مردم استان هميشه نگهدارت.


سالاري خوش آمدي، دعاي خير مردم استان و پشتيباني آنها همراهت است/جنوب نیوز

 

استاندار بوشهر  كيست؟ 

بیست نوشت:مصطفي سالاري  متولد سال 1355   روستاي گلدشت مي باشد كه پس از جدب در آموزش و پرورش در سال 81  به  وزارت نفت پيوست . .سالاري  از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده استان بوشهر است و از نخبگان دانشکده حقوق  دانشگاه تهران بوده است كه  مسئولیت‌های  متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی در زمان مدير عاملي دكتر كرباسيان ودكتر رضوي  داشته است.

استاندار جديد بوشهر  در سال 88بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه  را اخذ کرده که به تازگی از رساله دکترایش در پاریس دفاع کرده است.


وي هم اكنون   عضو  كارگروه ساختار قراردادهاي نفت و گاز ( با حكم زنگنه ) رييس پژوهشكده حقوق و توسعه پايدار موسسه مطالعاتي بين المللي وزارت نفت  مي باشد.

سالاري  همچنين، نمره اول رشته حقوق با معدل 18 از دانشگاه تهران در مقطع كارشناسي ارشد مي باشد.

كارشناسي ارشد مديريت اجرايي دانشگاه بوردو فرانسه . دكتراي  dba   از دانشگاه بوردو با كسب ارزيابي ممتاز از هيات ژوري مشمول آيين نامه نخبگان مصوب هيات دولت و شركت ملي نفت ايران از ديگر سوابق استاندار جديد مي باشد. 

وي پيش از  انتخابات رياست جمهوري به تيم اقتصادي ستادروحاني پيوست  و همزمان  مسئولیت هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در جنوب کشور را بر عهده گرفت.

سالاري از افراد مورداعتماد رييس جمهور مي باشد.

 

 

 

سوگ نوشت:مصطفی سالاری که از نیروهای جوان و بومی استان می باشد امروز صبح-چهارشنبه-به عنوان اولین استاندار دولت تدبیر و امید در استان بوشهر انتخاب شد.




 

 

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ3703]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب