آینه جم: محسن فروزان سه‌ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

انتشار عکس های دروازه‌بان سابق استقلال

به گزارش آینه جم: محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال تهران به دلیل انتشار عکس های شخصی اش در فضای مجازی سه ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شد. بر اساس حکمی که توسط کمیته اخلاق صادر شده است این مجازات به مدت ۶ ماه به صورت تعلیق درمی آید و در صورت بروز تخلف از جانب این دروازه بان در مدت تعلیق حکم تعلیقی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

(سابقه خبر)انتشار تصاویر مراسم عقد دروازه‌بان سابق استقلال

محسن فروزان دروازه بان کنونی تیم خونه به خونه و دروازه‌بان سابق استقلال با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «عاشقان چون عهد با جانان کنند، جان شیرین بر سر پیمان کنند، ملکه من، وفادار تو خواهم بود، به هر لحظه، هرجا. دوستای عزیزم برامون دعا کنین زندگیمون پر از عشق باشه٩٥/٥/٧»

 مراسم عقد محسن فروزان
تصاویر زیبایی از مراسم عقد دروازه‌بان سابق استقلال
مراسم عقد محسن فروزان

(سابقه خبر)عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست

امروز عکسی در صفحه اینستاگرام یکی از دروازه بانان مطرح فوتبال کشور منتشر شد که حکایت از برگزاری جلسه خواستگاری وی داشت. در این عکس در حالی فوتبالیست مذکور خبر خواستگاری و پذیرش خود از ناحیه خانواده و عروس خانم را رسانه‌ای کرده که ایشان بدون روسری است.

صرف نظر از بروز این مساله در ماه مبارک و پاس نداشتن حرمت این ماه در انتشار چنین عکسی معلوم نیست این دروازه‌بان با چه هدف و البته توجیهی به این مساله دور از عرف شرع و اخلاق مبادرت کرده است در عین حال ماجرا آنگاه دردناک‌تر می‌شود که جمعی از هوادارادن وی نیز با هدف مشارکت در این شادی به ایشان تبریک گفته‌اند. به نظر می‌رسد افرادی از این دست از آن جهت که مقبول مردم هستند در قضایایی این چنین مهم قدری در جوانب اقدامات خود بیشتر تامل کنند.

عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست

11 نیوز

[کد خبر:AJ18443]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب