آخرین بازی استیون جرارد با پیراهن لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با شکست خانگی این تیم مقابل کریستال پالاس همراه شد تا کاپیتان وفادار لیورپول وداع تلخی با هواداران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست از هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس شنبه شب با برگزاری دیدار تیم‌های لیورپول و کریستال پالاس به پایان رسید که طی آن شاگردان برندان راجرز در ورزشگاه آنفیلد مقابل حریف خود شکست غیرمنتظره ۳ بر یک را متحمل شدند.

دیدار تیم های لیورپول و کریستال پالاس

آدام لالانا در این مسابقه برای لیورپول گلزنی کرد امام جیسون پونچئون در دقیقه ۴۳ کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم با وجود حملات تیم لیورپول این شاگردان آلن پاردو بودند که توسط ویلفرد زاها در دقیقه ۶۰ به گل دوم دست یافتند و در دقیقه ۹۰ گلن مورای کار لیورپول را تمام کرد.

این تلخ‌ترین باخت برای استیون جرارد بود. کاپیتان وفادار لیورپول که برای آخرین بار در ورزشگاه آنفیلد با پیراهن لیورپول به میدان می‌رفت در این مسابقه به شدت مورد تشویق و حمایت هوداران این تیم قرار گرفت. وی قبل از بازی نیز به همراه دخترانش وارد زمین شد و مورد تشویق بازیکنان هر دو تیم و طرفداران لیورپول قرار گرفت اما بعد از این باخت با خاطری تلخ آنفیلد را ترک کرد.

 

[کد خبر:AJ1813]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب